1400/02/21-22:17

دعوت دانشگاه ملی قزاقستان از دکتر احمدی نژاد

به گزارش دولت بهار، دانشگاه ملی" اوراسیای گومیلف" در قزاقستان از دکتر احمدی نژاد دعوت کرد تا در مراسم جشن بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این دانشگاه سخنرانی کند.

آقای "یرلان سیدیکف" رئیس این دانشگاه با ارسال نامه ای خطاب به دکتر احمدی نژاد نوشته است: شما از سال 2009 میلادی استاد افتخاری این دانشگاه هستید، نام شما در تاریخ دانشگاه ثبت شده و در "پیاده روی مشاهیر" واقع در ساختمان اصلی دانشگاه و در کنار نام سیاستمداران مشهور و چهره های برجسته کشورهای مختلف حک شده است.

وی افزوده است: هر کس این شانس را به دست نمی آورد که در سخنرانی رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سیاستمدار برجسته، شرکت داشته باشد اما دانشجویان دانشگاه گومیلف بسیار خوش شانس بودند.

وی از نقش بسیار مهم دکتر احمدی نژاد در پیشرفت این دانشگاه سخن به میان آورده و از ایشان به عنوان یک شخصیت نمونه برای نسل های بعد یاد کرده است.
آقای سیدیکف ضمن دعوت از دکتر احمدی نژاد برای سخنرانی در جشن بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه گومیلف نوشته است: افتخار بزرگی برای ما خواهد بود که شما را به شرکت در جشن سالگرد دانشگاه دعوت نماییم. سخنان شما برای ما در این رویداد مهم واقعا ارزشمند خواهد بود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب