1400/02/30-00:45

فأين تذهبون!

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرام خود نوشت:

جريان امنیتی ايستاده در برابر اراده ملت ايران، روز چهارشنبه با رفتار بسيار زشت و اسفبار خود در آستانه اشرفیه، خشم و انزجار وفاداران به آرمانهاي انقلاب و دلباختگان شرافت، انسانيت و ارزشها را برانگيخت.

بنا به دعوت خانواده معظم شهيدان قربانعلي و اسماعيل رنجبر، دكتر احمدي نژاد در مراسمي كه براي بزرگداشت اين دو شهيد عزيز برگزار شد شركت كرد و در اجتماع پرشور مردم سخن گفت.

نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي، طي سه روز گذشته همه تلاش ها و اقدامات غيرقانوني و استبدادي خود را به انجام رساندند تا از برگزاري اين مراسم ممانعت به عمل آورند.

بارها دست اندركاران مراسم را احضار و تحت فشار قرار دادند، آب و برق و اينترنت را قطع كردند، بر درب مزار شهدا قفل زدند تا مانع از اداي احترام دكتر احمدي نژاد به شهدا شوند، درب آستان مقدس امامزاده شهر را به بهانه ضدعفوني كردن بستند تا از انتقال محل مراسم به آنجا پيشگيري كنند!

وقتي از همه اين رفتارهاي ضد انقلابي و ضد مردمي طرفي نبستند، والده مكرمه دو شهيد را تحت فشار قرار دادند تا از اين مراسم تبري بجويد و از قول او مصاحبه اي را تنظيم و در فضاي مجازي منتشر كردند و سپس او را به دفتر فرماندهي بردند تا از حضور در مراسم بزرگداشت دو فرزند شهيدش محروم بماند.

باعث شرمندگي بسيار است كه عده اي متكبر خودبرتربين براي مطامع سياسي خود، حاضر شدند والده مكرمه دو شهيد را آنقدر تحت فشار قرار دهند كه چشمان او را اشكبار، قلبش را نگران و روح و روانش را ناآرام سازند. بايد به آنها گفت : فأين تذهبون

به رغم همه تلاش هاي شرم آور كه متاسفانه به نام نهاد مقدس سپاه انجام شد، مراسم مزبور با حضور شورانگيز مردمي كه احساسات پاك و صميمانه خود را نسبت به خادم خودشان ابراز مي كردند، برگزار گرديد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب