1400/03/13-22:45

رشته توئیت علی اکبر جوانفکر درباره انتخابات ریاست جمهوری/ 2

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در رشته توییتی نوشت:

انتظار بالای مردم از رهبر معظم انقلاب برای تایید صلاحیت دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، به این دلیل است که رهبری بیش از هر کس، به امانت، دیانت، شجاعت، درایت، روحیه خدمت، صلابت، قدرت مدیریت، خبرویت، هوشمندی ، مردم گرایی، انقلابی بودن و از جان گذشتگی ایشان، آگاهی دارند.

حذف دکتر احمدی نژاد از عرصه انتخابات = قهر ملی و حضور حداقلی مردم/ حکم حکومتی مقام معظم رهبری برای ورود دکتر احمدی نژاد به عرصه انتخابات = بسیج ملی و مشارکت حداکثری ملت

بی اعتنایی امروز به مطالبه به حق ملت برای حضور دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، پاسخگویی فردا به مردم گرفتار آمده در بن بست های گریز ناپذیر را بسیار سخت خواهد کرد!

نیروهای وفادار به انقلاب و آرمانهای ملت ایران باید خطر را قبل از دیگران دریابند. حذف احمدی نژاد از انتخابات و قهر ملت جبران شدنی نیست!

حذف دکتر احمدی نژاد و شکستن دل ملت ایران، معنای دیگری جز دور شدن مردم از نظام و به تبع آن امید بستن دشمنان قسم خورده انقلاب به تحقق اهداف شوم خود ندارد!

دشمنان ملت ایران با اصرار بر انجام مذاکرات،تلاش می کردند تا پیش از برگزاری انتخابات و روی کار آمدن دولت دکتر احمدی نژاد، از ایران امتیاز بگیرند، اما با رد صلاحیت ایشان، دشمنان دیگر عجله ای برای ادامه مذاکرات ندارند زیرا تصور می کنند که از دولت بعد نیز به راحتی امتیاز خواهند گرفت!

رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم "نه" به مردم و "آری" به دشمن و دربردارنده سه پیام است:
۱- قهر مردم
۲- کاهش شدید قدرت ملی
۳- افزایش خطر سلطه دشمن

کشور در شرایطی قرار دارد که عموم مردم و بویژه نیروهای انقلابی اعم از ایثارگران، خانواده های معظم شهیدان، پاسداران و بسیجیان باید از رهبر انقلاب برای ورود به موضوع صلاحیت ها و تایید صلاحیت دکتر احمدی نژاد حمایت کنند، زیرا فردا بسیار دیر است!

رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد، بزرگترین فرصت برای طرفهای غربی بود تا با تعویق مذاکرات وین، به گرفتن امتیاز از دولت بعد امیدوار باشند. حکم حکومتی رهبری، دایر بر تایید صلاحیت دکتر احمدی نژاد به معنای ریختن آب یخ بر سر انگلیس، آمریکا و اسرائیل است!

ورود دکتر احمدی نژاد به عرصه انتخابات با حکم رهبری، ضرورت امروز انقلاب، کشور و مردم است. هیچ اولویتی بالاتر از حمایت عمومی از رهبری برای تحقق این مهم نیست!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب