1400/03/15-16:38

رفع ظلم و اجحاف از مردم

دولت بهار/ علی اکبر جوانفکر: اکنون زمان آن است که رهبر معظم انقلاب، با اتخاذ تدبیری هوشمندانه، فرصتی را فراهم آورند تا از اکثریت ملت ایران که نامزد مطلوب و محبوب شان بی دلیل از سوی شورای نگهبان، رد صلاحیت شده است، رفع ظلم و اجحاف شود.

نتایج تمامی نظرسنجی های صورت گرفته در کشور، به وضوح این حقیقت را آشکار ساخته است که بخش عمده مردم ایران، تنها دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق را برای برعهده گرفتن سکان مدیریت اجرایی کشور، واجد صلاحیت می دانند و انتظار دارندکه فرصت انتخاب مجدد ایشان برای این مسئولیت مهم و خطیر، از ملت ایران سلب نشود.

شورای نگهبان بدون توجه به خواست ملت و بی آنکه خود را ملزم به مجاب کردن مردم در باره دلایل رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد بداند، ایشان را از عرصه انتخاب مردم حذف کرده و بر خلاف تصریحات قانون اساسی درخصوص انتخابات و نقش در اداره امور کشور، بر این سخن ناحق نیز اصرار ورزیده است که پایین بودن مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت آن را زیر سئوال نمی برد!

مقام معظم رهبری روز گذشته برای جبران اشتباهات شورای نگهبان، فرصتی را فراهم آوردند که قدر آن دانسته نشد. اینک باید منتظر ماند تا رهبر انقلاب که بیش از هرکس به اهمیت و ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات واقف هستند، برای روزهای آینده، تدبیری تازه، اندیشه کنند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب