1400/03/17-21:58
در پیام مهمی خطاب به ملت ایران:

دکتر احمدی‌نژاد: همه بدانند، تاریخ بداند که منِ خادم کوچک ملت؛ احمدی نژاد، در این گناه بزرگ، مشارکتی نداشتم + فیلم

 دکتر احمدی‌نژاد: همه بدانند، تاریخ بداند که منِ خادم کوچک ملت؛ احمدی نژاد، در این گناه بزرگ، مشارکتی نداشتم + فیلم

دکتر محمود احمدی نژاد در پیام مهمی خطاب به ملت ایران گفت: همه بدانند، تاریخ بداند که منِ خادم کوچک ملت، احمدی نژاد در این گناه بزرگ، مشارکتی نداشتم. به همین دلیل اگر تغییری در تصمیمشان ایجاد نشود و فرصت به مردم داده نشود، من رای نخواهم داد و البته از هیچ کس هم حمایت نخواهم کرد.

به گزارش دولت بهار، متن پیام مهم دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم عجل لوليك الفرج والعافية و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يده

من در روز ثبت نام، در وزارت کشور به صراحت اعلام کردم که اگر روند انتخابات به این ترتیب باشد، شرکت نخواهم کرد، رای نخواهم داد و از کسی هم حمایت نخواهم کرد. من می خواهم یک مقدار این را تشریح کنم که چرا اینگونه است؟

در این انتخابات، یک اتفاق خیلی بزرگ افتاد. بخش مهمی از مردم رسما کنار گذاشته شدند. انقلاب شد که صحنه دست مردم باشد. اصل انقلاب این بود که اراده مردم حاکم باشد، مردم تصمیم بگیرند و مردم صاحب اختیار کشور باشند. وقتی یک اکثریتی کنار گذاشته می شوند، این در واقع انحراف از انقلاب است.

امروز وضعیت اقتصادی و اجتماعی ما در نابسامان ترین وضع خودش در طول 42 سال، به سر می برد. نارضایتی در اوج است، وضعیت اقتصادی بسیار بسیار خراب است. مردم در فشار بسیار سنگینی هستند.

با این مدل انتخابات و این ترتیبی که دارد جلو می رود، هیچ انرژی جدیدی تولید نمی شود. من می دانم که یک دولت ضعیف بدون پشتوانه بیاید، مشکلات ضربدر چند می شود و شرایط ، بسیار بسیار پیچیده تر و نامناسب تر از وضع فعلی خواهد شد.

شرایط بین الملل را هم می دانم. وقتی یک دولت ضعیف سرکار بیاید، یک مقدار فشارها بیشتر شود، مجبورند از کیسه ملت امتیازات بیشتری بدهند.

من بخاطر ثبت در تاریخ، بخاطر اینکه ثبت شود و همه بدانند که من می فهمیدم که این روند، به ضرر کشور، ملت، انقلاب و نظام است، در این گناه بزرگ، گناه بزرگ کنار گذاشتن مردم، گناه بزرگ تحمیل مشکلات به مردم و آوردن یک دولت ضعیف و گناه بسیار بزرگ امتیاز دادن به بیگانه، شریک نخواهم شد.

همه بدانند، خدا بداند که می داند، تاریخ بداند که منِ خادم کوچک ملت، احمدی نژاد در این گناه بزرگ، مشارکتی نداشتم. به همین دلیل اگر تغییری در تصمیمشان ایجاد نشود و فرصت به مردم داده نشود، من رای نخواهم داد و البته از هیچ کس هم حمایت نخواهم کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب