1404/12/20-11:30

ورود تیم ملی فوتبال بانوان به مالزی با استقبال سفیر ایران

ورود تیم ملی فوتبال بانوان به مالزی با استقبال سفیر ایران

اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران ساعاتی پیش با استقبال ولی‌الله محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی وارد کوالالامپور شدند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا و بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان فوتبال بانوان که روز گذشته سه‌شنبه 19 اسفندماه سفر خود را از گلدکوست استرالیا آغاز کرده بودند، پس از توقفی در سیدنی راهی کوالالامپور شدند و در فرودگاه این شهر مورد استقبال سفیر ایران در مالزی قرار گرفتند.

کاروان تیم ملی پس از انجام مراحل ورود، راهی هتل محل اقامت خود شد و در حال حاضر در هتل مستقر شده است تا زمان فراهم شدن شرایط و برنامه پرواز بازگشت به ایران، در کوالالامپور اقامت داشته باشد.

نظرات

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب