اندونگ که علاقه زیادی به ایران داشته و همواره در مصاحبههایش به نیکی از کشورمان حرف زده است امروز (چهارشنبه) با انتشار یک استوری در صفحه شخصیاش نوشت: من با استقلال و ایران میمانم.
این بازیکن در جنگ ۱۲ روزه ایران و رژیم صهیونسیتی که با پیروزی کشورمان به پایان رسید نیز حمایت خود را از ایران اعلام و تجاوز اسرائیل غاصب را محکوم کرده بود.
نظرات