1405/01/06-15:01

ساپینتو از باشگاه استقلال شکایت کرد

 ساپینتو از باشگاه استقلال شکایت کرد

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال از این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، باشگاه استقلال پس از برکناری ریکاردو ساپینتو، هدایت تیم را به سهراب بختیاری‌زاده سپرد. به همین دلیل ساپینتو شکایت خود را به مراجع قانونی تحویل داده و خواستار دریافت تمام مطالبات خود شده است.

این در حالی است که استقلال درگیر پرونده‌های حقوقی متعددی است و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه هم بسته است.

نظرات

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب