1400/04/06-12:26

صادرات نفت عراق به آمریکا نصف شد

 صادرات نفت عراق به آمریکا نصف شد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا امروز از کاهش صادرات نفت عراق به آمریکا خبر داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا امروز ضمن اشاره به کاهش صادرات نفت عراق به آمریکا اعلام کرد هفته گذشته صادرات نفت این کشور به آمریکا به ۱۵۵ هزار بشکه در روز رسید.

دولت آمریکا در گزارشی اعلام کرد: میانگین واردات نفت خام آمریکا طی هفته گذشته از ۹ کشور به ۶ میلیون و ۷۹ هزار بشکه در روز رسیده است که نسبت به هفته قبل از آن ۱۸۷ هزار بشکه در روز افزایش داشته که بالغ بر ۵ میلیون و ۸۹۲ هزار بشکه در روز بود.

در این گزارش آمده است آمریکا هفته گذشته ۱۵۵ هزار بشکه نفت خام در روز از عراق وارد کرده است در حالی که هفته قبل از آن روزانه ۳۰۵ هزار بشکه نفت از عراق وارد کرده است.

دولت آمریکا همچنین اعلام کرد: بیشتر واردات نفت آمریکا طی هفته گذشته از کانادا به میزان ۳ میلیون و ۴۳۵ هزار بشکه در روز و پس از آن مکزیک به میزان ۸۷۸ هزار بشکه در روز بود و پس از آن عربستان سعودی با ۵۵۵ هزار بشکه در روز قرار دارد و برزیل با روزانه ۳۴۹ هزار بشکه در جایگاه بعدی است.

در این گزارش همچنین آمده است: میزان واردات نفت خام آمریکا از کلمبیا به ۳۴۰ هزار بشکه در روز می‌رسد و پس از آن نیجریه است که واردات نفت از آن روزانه ۱۸۳ هزار بشکه است و بعد از آن روسیه به میزان ۱۵۹ هزار بشکه در روز قرار دارد و اکوادور با روزانه ۲۹ هزار بشکه در جایگاه بعدی است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب