1400/04/06-16:19

برگزاری نخستین رژه نظامی نیرو‌های الحشدالشعبی عراق + تصاویر

نخستین رژه نظامی نیرو‌های الحشدالشعبی در استان دیاله و باحضور رئیس و فرماندهان این سازمان و نخست وزیر عراق برگزار شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از کانال تلگرامی صابرین نیوز، نخستین رژه نظامی نیرو‌های الحشدالشعبی عراق روز گذشته (شنبه) به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس آن در اردوگاه نظامی شهید ابو منتظر المحمداوی در استان دیاله برگزار شد.

این رژه نظامی بسیج مردمی در هفتمین سالگرد سالگرد آغاز عملیات بزرگ آزادسازی با حضور و نظارت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

«فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی و تعدادی از فرماندهان و سران وزارت‌خانه‌های دفاع، کشور و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در این رژه حضور یافتند.

الکاظمی در این رژه ضمن تبریک عید تأسیس الحشدالشعبی به فرزندان عراق و نیرو‌های الحشد، گفت: رزمندگان الحشد به‌عنوان فرزندان دولت و کشور، همچنان در حال خدمت‌رسانی به میهن و مردم هستند.

او افزود: شما و نیرو‌های امنیتی تروریسم را نابود کردید و با یاری شما عراق را به نقش‌آفرینی تاریخی خود در منطقه بازمی‌گردانیم. به شما و قهرمانی‌هایتان و جان‌فشانی شهدا و خانواده مکرم آنان درود می‌فرستم.

هفت سال پیش در چنین روزی آیت الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالی شیعیان در عراق فتوای «جهاد کفایی» در مبارزه با عناصر تروریستی داعش صادر شد که لبیک مردمی و نظامی به آن موجب بیرون رانده شدن تروریست‌ها از این کشور و ریشه کنی تروریسم در عراق شد.

الکاظمی

الفیاض و الکاظمی

الفیاض

رژه نظامی الحشدالشعبی عراق

رژه نظامی الحشدالشعبی عراق

رژه نظامی الحشدالشعبی عراق

رژه نظامی الحشدالشعبی عراق

رژه نظامی الحشدالشعبی عراق

در این رژه تجهیزات نظامی و زرهی متعلق به الحشدالشعبی عراق نیز به نمایش درآمد.

رژه

خودروی زرهی

تانک

پهپاد

خودروی زرهی

خودروی زرهی

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب