
پیش از این دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که تیمهای استقلال، تراکتور و سپاهان (تیمهای اول تا سوم جدول حال حاضر لیگ برتر) به ترتیب سهمیه آسیایی خواهند گرفت.
به این ترتیب استقلال و تراکتور مستقیم به رقابتهای لیگ نخبگان خواهند رفت و سپاهان هم مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ خواهد شد. در پی این افزایش سهمیه، عربستان با ۳ سهمیه مستقیم و ۲ سهمیه غیر مستقیم لیگ نخبگان آسیا و یک سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲، بیشترین سهمیه را در منطقه غرب دارد.
نظرات