هیات رئیسه تصمیم گرفته تا براساس جدول فعلی لیگ برتر، شش تیم اول را به ترتیب به عنوان نمایندگان ایران معرفی کند. به این صورت که استقلال و تراکتور سهمیه لیگ نخبگان را دریافت میکنند و سپاهان (در صورت دریافت مجوز حرفهای) سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب میکند.
اگر سپاهان موفق به کسب مجوز حرفهای نشود، تیمهای چهارم، پنجم و ششم به ترتیب و باتوجه به کسب مجوز حرفهای جایگزین آن میشوند. چادرملو، گلگهر و پرسپولیس در حال حاضر در رتبههای چهارم تا ششم قرار دارند.
نظرات