1399/04/27-20:39

جهت تنویر/ ادعاهای امیری فر در دادگاه رسیدگی خواهد شد!

جهت تنویر/ ادعاهای امیری فر در دادگاه رسیدگی خواهد شد!

وکیل دفتر رئیس جمهور سابق اعلام کرد که به زودی از فردی به نام عباس امیری فر که بی وقفه و به کرات با اشاعه اکاذیب، به تشویش اذهان عمومی پرداخته است، به دادسرا شکایت خواهد کرد.

دولت بهار/ همانطور که از قبل پیش بینی کرده بودیم، هر دو جریان سیاسی رسمی کشور موج تازه ای از هجمه رسانه ای با تمرکز بر دروغ پراکنی و القائات بی پایه و اساس را علیه دکتر احمدی نژاد آغاز کرده اند.

رسانه های وابسته به نهادهای اطلاعاتی و امنیتی که همواره از زبان فرد معلوم الحالی به نام عباس امیری فر، اقدام به شایعه پردازی و دروغ پراکنی علیه دکتر احمدی نژاد کرده و سایر شبکه های رسانه ای متعلق به هر دو جناح سیاسی، آن را در سطح وسیعی نشر می دهند، امروز به یک ادعای دروغین جدید از قول وی متوسل شده اند.

این فرد که هرگز هیچ ارتباط کاری با دکتر احمدی نژاد نداشته، برای واقع نمایی اکاذیب خود، به دروغ از حضور در دولت قبل سخن گفته و مدعی شده است: احمدی‌نژاد با بنده و برخی از دوستان برای همکاری تماس گرفته و ایشان 3 سال است که برای ملاقات با رهبری به هر دری می زند اما به او وقت ملاقات با رهبری را نمی دهند.

از زبان این عنصر کذاب که متاسفانه به لباس روحانیت نیز ملبس می باشد، همچنین مدعی شده اند که دکتر احمدی‌نژاد به دنبال القای ناامیدی به مردم است، درحالی که سخنان ایشان در همه مقاطع هشدار نسبت به وضع اسفبار موجود و تاکید به در پیش بودن آینده ای درخشان با تکیه بر ظرفیت های بی نظیر کشور از نظر منابع مادی و انسانی بوده است.

 ادعاهای امیری فر در دادگاه رسیدگی خواهد شد

وکیل دفتر رئیس جمهور سابق اعلام کرد که به زودی از فردی به نام عباس امیری فر که بی وقفه و به کرات با اشاعه اکاذیب، به تشویش اذهان عمومی پرداخته است، به دادسرا شکایت خواهد کرد.

این عنصر کذاب، بارها مطالب دروغ و بی پایه و اساس را به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق منتسب کرده و رسانه های تحت انقیاد هر دو جناح سیاسی کشور نیز بی محابا به انتشار این مطالب مبادرت کرده اند.

وی گفت: جعل عنوان، اشاعه اکاذیب، تهمت و افترا عناوین مجرمانه ای هستند که این فرد بارها به آن مبادرت ورزیده و خویشتن داری دکتر احمدی نژاد سبب شده است که او هر بار گستاخانه تر از قبل، این رویه را تکرار نماید.

نظرات

  • ناشناس 31 تیر

    احسنت ان شاء الله موفق و موید باشید لعنت خدا بر دروغگو

  • ناشناس 1 مرداد

    ضمن احترام به اکثر روحانیون باوقار ومعظم.فتنه ای راپیدا نمی کنید که یک یا چند روحانی جاه طلب وبی عرضه دراداره اموردرآن نقش نداشته باشد.

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب