1400/04/21-12:52

یورو ۲۰۲۰| ایتالیایی‌ها با جام قهرمانی وارد رم شدند+تصاویر

 یورو ۲۰۲۰| ایتالیایی‌ها با جام قهرمانی وارد رم شدند+تصاویر

تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از فتح یورو ۲۰۲۰ صبح امروز وارد شهر رم شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ایتالیا که شب گذشته (یکشنبه) پس از تساوی یک - یک در جدالی 120 دقیقه‌ای با انگلیس، موفق شد سه‌شیر را در دیدار فینال یورو 2020 با نتیجه 3 بر 2 در ضربات پنالتی شکست دهد و فاتح شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا شود، صبح امروز (دوشنبه) و در حدود دو ساعت پیش با جام قهرمانی وارد شهر رم شد.

حدود 200 هوادار ایتالیا نیز در بازگشت آتزوری به ایتالیا، مقابل هتل محل اقامت آنها در شهر رم حضور یافتند و از قهرمانان خود استقبال کردند، این در حالی است که این دومین قهرمانی تیم ملی ایتالیا در جام ملت‌های اروپاست. جورجو کیه‌لینی در بدو ورود به رم پیامی به تمامی مردم ایتالیا مخابره کرد و گفت: «این جام برای شماست».

ایتالیا که پیش از این تنها یک بار در سال 1968 فاتح یورو شده بود، در سال‌های 2000 و 2012 هم به فینال این رقابت‌ها رسیده، اما در کسب جام ناکام مانده بود.

یورو 2020 , جورجو کیه‌لینی , تیم ملی فوتبال ایتالیا , تیم ملی فوتبال انگلیس , یورو 2020 , جورجو کیه‌لینی , تیم ملی فوتبال ایتالیا , تیم ملی فوتبال انگلیس , یورو 2020 , جورجو کیه‌لینی , تیم ملی فوتبال ایتالیا , تیم ملی فوتبال انگلیس , یورو 2020 , جورجو کیه‌لینی , تیم ملی فوتبال ایتالیا , تیم ملی فوتبال انگلیس ,

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب