1399/05/14-12:49

وکیل دکتر احمدی‌نژاد: برای حفظ آبروی نظام از رفیقدوست شکایت کردیم

وکیل دکتر احمدی‌نژاد: برای حفظ آبروی نظام از رفیقدوست شکایت کردیم

وکیل دکتر احمدی‌نژاد گفت: به دلیل اینکه دروغ‌های انتشار یافته توسط آقای رفیق‌دوست تخطئه و تخریب نظام است، علیه ایشان اقامه دعوی کردیم تا در دستگاه قضایی کذب بودن عرایض‌شان اثبات و شائبه‌های احتمالی مذکور در مورد نظام انتخابات در ایران رفع شود و اگرنه افرادی که علیه آقای احمدی‌نژاد اکاذیب منتشر می‌کنند زیاد هستند و ایشان بزرگوارانه در مورد اکاذیبی که به ایشان منتسب می‌شود، سکوت کرده‌اند.

به گزارش دولت بهار، «سید عادل حیدری» وکیل دکتر احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مطالب منتشر شده در کتاب «محسن رفیق‌دوست» مبنی بر اینکه سفیر انگلیس رئیس‌جمهور شدن احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرده بود، گفت: اکاذیب منتشر شده از سوی آقای رفیق‌دوست به هر خواننده چنین القا می‌کند که انتخابات در ایران به طور کلی عاری از اصالت و صحت است. متاسفانه این اکاذیب توسط یک معاند نظام منتشر نشده بلکه از سوی آقای محسن رفیق‌دوست که خود را طرفدار مطلق نظام، جمهوریت آن و ولی فقیه می‌داند، منتشر شده است.

وی با بیان اینکه این مطلب منتشر شده بیشتر از آنکه تخطئه و تخریب آقای احمدی‌نژاد باشد، باعث بی آبرو کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: اولین برداشت از این اکاذیب برای هر خواننده این است که انتخابات ایران از سوی انگلیس مهندسی شده و از همه بدتر اینکه رئیس‌جمهور نظام اسلامی را انگلستان تعیین می‌کند.

وکیل دکتر احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه دروغ‌های انتشار یافته توسط آقای رفیق‌دوست تخطئه و تخریب نظام است، علیه ایشان اقامه دعوی کردیم تا در دستگاه قضایی کذب بودن عرایض‌شان اثبات و شائبه‌های احتمالی مذکور در مورد نظام انتخابات در ایران رفع شود و اگرنه افرادی که علیه آقای احمدی‌نژاد اکاذیب منتشر می‌کنند زیاد هستند و ایشان بزرگوارانه در مورد اکاذیبی که به ایشان منتسب می‌شود، سکوت کرده‌اند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب