1400/04/24-20:56

حاشیه‌های شهرآورد؛ از فریادهای مجیدی تا تجلیل از فغانی

حاشیه‌های شهرآورد؛ از فریادهای مجیدی تا تجلیل از فغانی

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از دقایقی پیش در شهرآورد جام حذفی به مصاف هم رفتند.

 به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است. ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی دو تیم همزمان برای گرم کردن وارد زمین شدند.

در این بین آرمان رمضانی مهاجم استقلال که نیم فصل اول در ترکیب سرخ پوشان به میدان رفت با هم تیمی های سابق خود، خوش و بش گرمی داشت و عکس یادگاری گرفت.

با وجود اینکه تنها نام دو دروازه‌بان در فهرست بازی ذکر شده بود، هر سه دروازه‌بان پرسپولیس در گرم کردن قبل از بازی حضور پیدا کردند و زیر نظر داوود فنایی گرم کردند.

نام عیسی آل‌کثیر در فهرست نفرات تیم دیده می‌شد. این بازیکن در روزهای اخیر با مصدومیت مواجه بود اما با نظر کادرفنی نامش در فهرست این مسابقه قرار گرفت. کنار زمین ازدحام زیادی پیش از بازی ایجاد شده است.

به مناسبت هفته بهزیستی مراسمی برگزار و اعضای دو تیم یاد و خاطره شهدای بهزیستی را گرامی داشتند. همچنین از علیرضا فغانی، رضا سخندان، بابک دارایی و چند داور دیگر تقدیر به عمل آمد.

افراد متفرقه زیادی در جایگاه cip و vip حضور داشتند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند اما روی سکوها افراد دیگری حضور نداشتند.

فریادهای فرزاد مجیدی روی سکوهای ورزشگاه آزادی بیش از هر صدای دیگری به گوش می‌رسید.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب