1400/04/27-17:14

ترکش‌های شهرآورد ۹۶؛ پرسپولیس از استقلالی‌ها شکایت کرد

ترکش‌های شهرآورد ۹۶؛ پرسپولیس از استقلالی‌ها شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس در پی انتشار محتوایی از سوی بازیکنان باشگاه استقلال پس از شهرآورد نودوششم، که به زعم سرخپوشان توهین‌آمیز بود، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، باشگاه پرسپولیس با توجه به مطالب انتشار یافته علیه محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر، شکایت و اعتراض خود را تقدیم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی خواهد کرد.

ایمان حسین‌پور شرفشاد معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مجموعه باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس حسن نیت و حسن رفتار خود را بعد از شهرآورد اخیر نشان داد و با وجود بحث‌هایی که در ارتباط با مسائل داوری وجود داشت، عوامل باشگاه و مربیان تیم در اظهارنظرات خود، صعود حریف سنتی به مرحله بعدی را تبریک گفتند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته از سوی بعضی اعضای تیم استقلال شاهد انتشار محتواهای توهین‌آمیز نسبت به اعضای تیم پرسپولیس از جمله محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر بودیم که از جنبه حقوقی باید مورد رسیدگی قرار بگیرد؛ به ویژه که این مساله باعث آزردگی اجتماعی شده و فکر نمی‌کنیم هواداران هیچ یک از تیم‌ها، از جمله هواداران پرسپولیس و استقلال چنین رویکردی را از سوی عوامل باشگاه و تیم خود تایید کنند.

وی افزود: باشگاه براساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از حقوق باشگاه و عوامل آن، لایحه‌ای را در دست تنظیم دارد که همراه با مستندات تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در کورس قهرمانی است ولی دلیلی برای گذشتن از حقوق اساسی نیست و هیچ عاملی اجازه نادیده گرفتن حقوق انسانی افراد و شأن و جایگاه اجتماعی باشگاه‌ها به ویژه باشگاهی مثل پرسپولیس را نمی‌دهد. از این جهت بخش حقوقی باشگاه جدای از حق جداگانه‌ای که برای کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر در پیگیری حقوقی این موارد در سیستم اخلاقی و انضباطی فوتبال و قضایی کشور قائل است، اقدامات خود را در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و حقوقی خود انجام می‌دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در نود و ششمین شهرآورد پایتخت در ضربات پنالتی از استقلال شکست خورد. پس از این بازی برخی بازیکنان استقلال ویدئوهایی را منتشر کردند که از سوی سرخپوشان توهین تلقی شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب