1400/04/29-23:14

برد پر گل پرسپولیس در تبریز/ ماشین‌سازی مقابل صدرنشین تحقیر شد

 برد پر گل پرسپولیس در تبریز/ ماشین‌سازی مقابل صدرنشین تحقیر شد

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس با برتری ۵ بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش دولت بهار، تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 21:15 امروز در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف رفتند که این بازی با برتری 5 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

بازیکنان ماشین‌سازی که پس از قطعی شدن سقوطشان چیزی برای از دست دادن نداشتند، بازی را خوب شروع کردند و حملاتی هم روی دروازه پرسپولیس داشتند اما موقعیت‌های این تیم قدرت و دقت کافی برای به ثمر نشستن را نداشت تا بازی با تساوی بدون گل پیگیری شود.

در آن سوی میدان نیز پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به قهرمانی زودهنگام با انگیزه‌ای مضاعف مقابل ماشین‌سازی قعر جدولی به میدان رفتند. در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، بازیکنان ماشین‌سازی در دقیقه 14 موقعیت خطرناکی را از دست دادند که این توپ در برگشت با اشتباه مدافعان تیم میزبان، به مهدی عبدی رسید تا این بازیکن با ارسال خوبش شهریار مغانلو را در موقعیت گلزنی قرار دهد. مغانلو هم با پرش بلند خود و با ضربه سر دروازه ماشین‌سازی را باز کرد.

پس از گل اول پرسپولیس، بازیکنان ماشین‌سازی تلاش زیادی برای باز کردن دروازه تیم مهمان داشتند اما اشتباهات متوالی آن‌ها نه‌تنها فرصت جبران گل خورده را نداد بلکه باعث شد دروازه شاگردان اکبرپور در دقایق مختلف تهدید شود.

در دقیقه 27 بازی هم هافبک ماشین‌سازی در میانه میدان به‌اشتباه توپ را در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار داد تا مهدی عبدی با فرار از میان مدافعان تیم میزبان و با پاس احمد نوراللهی صاحب توپ شده و گل دوم تیمش را وارد دروازه ماشین‌سازی کند. تلاش مهدی رستمی و محمدامین رضایی هم در این صحنه ثمری نداشت.

در ادامه دیدار بازهم توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بوده و بازیکنان ماشین‌سازی نتوانستند از تک موقعیت‌های خود استفاده کنند. نیمه نخست بازی با برتری 2 بر صفر پرسپولیس در حال اتمام بود اما ضربه احمد نوراللهی در دقیقه 44 بازی، گل سوم را برای پرسپولیس در پی داشت تا این نیمه با برتری 3 بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان برسد.

نیمه دوم بازی با عملکرد بهتر بازیکنان تیم مهمان آغاز شد و مهدی عبدی در دقیقه 51 توانست گل دوم خودش و گل چهارم پرسپولیس را وارد دروازه ماشین‌سازی کند. در این صحنه تلاش سیدمحمد حسینی هم بی‌نتیجه بود تا مدافع ماشین‌سازی پس از دریافت گل برای لحظاتی نقش بر زمین شود.

پس از رسیدن اختلاف به 4 گل، بازیکنان پرسپولیس با خیالی آسوده‌تر بازی را دنبال کردند. شاگردان اکبرپور هم در برخی موقعیت‌ها به دروازه پرسپولیس نزدیک شدند اما حملات این تیم کیفیت لازم برای باز کردن دروازه تیم مهمان را نداشت تا این دیدار با برتری 4 بر صفر شاگردان گل‌محمدی پیگیری شود.

در نیمه دوم بازی ماشین‌سازی به دنبال دفاع چندلایه و استفاده از ضد حملات بود که شاگردان اکبرپور تا حدودی در بحث دفاع عملکرد بهتری نسبت به نیمه نخست داشتند اما ناکامی در حملات، سهم ماشین‌سازی در این بازی بود.

دیدار دو تیم تا دقیقه 90 با برتری 4 بر صفر پرسپولیس دنبال شد تا اینکه شهریار مغانلو هم دومین گل خودش را در این بازی وارد دروازه ماشین‌سازی کرده و پرسپولیس را به گل پنجم رساند. این دیدار درنهایت با برتری 5 بر صفر شاگردان گل‌محمدی و تحقیر ماشین‌سازی قعرنشین در تبریز به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، با توجه به اخراج محمد ابراهیمی، حبیب گردانی و مهدی اسلامی از ماشین‌سازی، نیمکت این تیم شاهد بازیکنان جوان و جویای نام است.

ماشین‌سازی امروز از طرح جدید لباس‌های خود رونمایی کرده و در این دیدار هم با کیت‌های جدید خود به میدان رفته است.

پس از اشتباهات متوالی بازیکنان ماشین‌سازی، با به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس علیرضا اکبرپور ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنانش بطری آب را به زمین کوبید.

سیامک نعمتی به دلیل مصدومیت در دقیقه 38 جای خود را به مهدی شیری داد.

پس از گل سوم پرسپولیس، مربی ماشین‌سازی با نگاه به ساعت خود، منتظر اتمام نیمه با همین نتیجه بود.

در دقیقه 38 بازی منصور باقری کارت زرد دوم خود را به دلیل خطای خشن روی سیامک نعمتی دریافت کرده و از بازی اخراج شد اما پخش زنده تلویزیونی و گزارشگر بازی این صحنه را پوشش نداد. باقری در دقیقه 10 این دیدار کارت زرد اول خود را دریافت کرده بود.

در دقیقه 63 بازی حامد لک در حالی که توپ را در دست گرفته بود، به سمت توپ‌جمع‌کن پشت دروازه رفته و اعتراض نسبتاً شدیدی به او کرد.

در نیمه دوم این دیدار بازیکنان دو تیم به‌ویژه ماشین‌سازی درصحنه‌های مختلف روی چمن سُر خورده و نقش بر زمین شدند.

علیرضا اکبرپور، سرمربی ماشین‌سازی که از روند بازی ناامید شده بود، در نیمه دوم به‌ویژه دقایق پایانی با استفاده از تعویض‌های خود، بازیکنان جوان تیمش را وارد زمین کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب