1400/04/31-14:21

دکتر احمدی نژاد: عوامل فاسد امنیتی خود را برای محاکمه آماده کنند + فیلم

 دکتر احمدی نژاد: عوامل فاسد امنیتی خود را برای محاکمه آماده کنند + فیلم

دکتر احمدی نژاد در یک پیام تصویری به تشریح برخی مسائل و شرایط کشور و عملکرد باند فاسد امنیتی در پیدایش این وضعیت پرداخت و گفت: احدی حق ندارد آزادی های مشروع و قانونی مردم را سلب و یا محدود کند و به جای حل مشکلات با آنان برخورد نماید.

به گزارش دولت بهار، خادم ملت ایران همچین تاکید کرد که ارتباطات سیستماتیک عوامل فاسد امنیتی با سرویس های جاسوسی خارجی، به زودی برملا خواهد شد و آنها باید خودشان را برای محاکمه آماده کنند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

خدمت ملت بزرگ ایران سلام عرض می کنم.

امروز بنا دارم مجددا درباره برخی مسائل، شرایط کشور و عملکرد باند فاسد امنیتی و تبعات آن با شما سخن بگویم.

قبلاً بارها گفته ام و در نامه هایی به مقامات کشور نوشته ام که اوضاع اجتماعی و فرهنگی کشور در معرض خطر جدی است.

بعضی از بخش های اجتماعی در معرض فروپاشی قرار گرفته اند. اوضاع اقتصادی در بدترین شرایط قرار دارد. فقر به شدت بیداد می کند و مردم در گذران زندگی روزمره با مشکلات اساسی مواجهند. آبرو و حیثیت خانواده ها در معرض خطر قرار گرفته است.

میلیون ها نفر در زیر خط فقر زندگی می کنند و بسیاری از طبقات جامعه که نمی توانند امور جاری زندگی را بگذرانند، متاسفانه به دلیل بی مبالاتی ها و بی اعتنایی های مسئولان، امیدشان را به آینده از دست داده اند. کسی هم به دادشان نمی رسد و هیچ فرصتی هم رسماً به آنها داده نمی شود که به طور مسالمت آمیز حرف ها و آرمانها و انتظارات شان را اعلام کنند.

امروز اعتماد عمومی به مقامات و روندهای تصمیم گیری به شدت کاهش یافته و از خط قرمز ها عبور کرده است. بالاخره انصاف هم چیز خوبی است. باید همواره توجه کنیم که مردم در برپایی انقلاب و نظام به چه ارزشهایی دل بسته بودند و چه انتظارهایی داشتند و امروز با چه وضعیت اسفباری مواجهند.

امروز مردم در نهایت بی پناهی به خیابان می آیند تا حرفشان را به گوش مسئولین برسانند. به محض اینکه این اتفاق بیفتد، مردم بلافاصله با عوامل سازماندهی شده توسط باند فاسد امنیتی مواجه می شوند.

این عوامل هم در صحنه عمل، با اعمال خشونت، خیانت می کنند و هم با ارائه تحلیل های غلط امنیتی، مقامات کشور را به تصمیمات نادرست می کشانند. این ها فجایع بزرگی برای انقلاب و نظامی است که برای استقرارش صدها هزار انسان رشید و ارزشمند جانشان را تقدیم کرده اند.

وقتی کارگران بخش های گوناگون نفت که در شرایط بسیار سخت، درآمد کم و امکانات ناچیز کار می کنند، پس از مدت ها پیگیریهای بی نتیجه برای رسیدن به حقوق قانونی شان، دست از کار می کشند وتجمع می کنند، با چه رفتاری مواجه می شوند؟

ابتدا آنها را کاملاً سانسور و سپس به ارتباط با بیگانه متهم کرده و در نهایت هم با آنها برخورد خشن می کنند.

همین مردم خوزستان، بیش از 23 هزار شهید و 35 هزار جانباز تقدیم انقلاب و کشور کرده اند و همیشه هم مرزداران غیور، صبور و مقاومی بوده اند. در جنگ تحمیلی در طول 8 سال زیر باران بمب و گلوله و توپ و موشک ایستادند و از خوزستان یعنی جان ایران و مشهد انقلاب اسلامی دفاع کردند.

حالا در اوج گرما در این خطه مقدس، شرایطی به وجود آمده است که مردم هم برای آب و هم برای برق مشکل پیدا کرده اند.

آیا واقعاً می توان این شرایط را تحمل کرد؟ آیا می توان انتظار داشت مردم در این وضع، در خانه های خود بنشینند و دست از کار و زندگی بکشند و دم بر‌نیاورند؟! آیا کسی می تواند بدون آب زندگی کند، آنهم در این ایام داغ و سوزان و گرمای طاقت فرسای خوزستان؟

حالا برادران و خواهران ما در خوزستان، برای زندگی خود و برای دام‌ها و مزارعشان طلب آب کرده اند،. آیا این انصاف است که گروهی افراد فاسد با آنها با خشونت رفتار کنند و یا به سمت آنها تیراندازی نمایند؟ بعد هم برای توجیه کار غلط خود، مردم را ضد انقلاب بنامند و تبلیغ کنند که مردم با ضد انقلاب خارج نشین در ارتباط هستند!

به مردم اتهام ارتباط با کسانی می زنند که هم از سرویس های جاسوسی برخی از کشورها امکانات می گیرند و حمایت می شوند و هم برخی از آنها از کیسه همین باند فاسد امنیتی ارتزاق می کنند.

هر زمان مردم بی پناه و ناامید از همه جا، نارضایتی خودشان را در کمال آرامش و مسالمت اعلام می کنند، این باند فاسد امنیتی، آنها را ضد انقلاب معرفی می کنند و اتهام وابستگی به اجانب به آنها می زنند.

بلافاصله آن عده خاص خارج از کشور هم به عنوان شاهد این باند امنیتی، اقدامات اعتراضی مردم را به خودشان نسبت می دهند و می گویند ما هستیم و با این کارشان عملاً بهانه سرکوب مردم به دست عوامل باند مذکور و از جمله اراذل و اوباش مسلح را فراهم می کنند.

من مجدد تصریح و تاکید می کنم که معتقدم احدی حق ندارد آزادی های مشروع و قانونی مردم را سلب و یا محدود کند. بدون تردید برخورد با مردم به جای حل مشکلات آنان، عواقب سنگینی به همراه خواهد داشت.

عوامل باند فاسد امنیتی که به زودی ارتباطات سیستماتیک آنها با سرویس های جاسوسی خارجی برملا خواهد شد، باید خودشان را برای محاکمه آماده کنند.

متاسفانه عده ای امروز به دنبال محدود کردن اندک روزنه ارتباطی مردم در فضای مجازی هستند. من با بستن و محدود کردن فضای مجازی مخالفم و آن را بر خلاف اصول انسانی و منافی "حق دانستن" و "آزادی انسانها" می دانم. از دیدگاه بنده، اظهار نظر، تحلیل سیاسی و فعالیت رسانه ای، حق هر کس در هر نقطه ای از عالم است وهمه باید بتوانند اظهارنظر کنند، تحلیل کنند و به فعالیت رسانه ای بپردازند.

به افرادی که اعمال محدودیت در اینترنت و فضای مجازی را کارساز می‌دانند، صراحتاً اعلام می کنم که هم فکرشان اشتباه است و هم در هدفی که دنبال می کنند، آشکارا به شکست می رسند.

صحت ادعای بنده را خیلی زود خواهند فهمید. از این گونه تلاش ها، فقط سوابقی نامطلوب به ثبت خواهد رسید. بنده فقط نظر و حرف خودم را بیان می کنم و نمی توانم جلوی کسی را در داخل و یا خارج از کشور بگیرم.

من وظیفه انسانی، دینی و ملی خود می دانم که از آزادی و حقوق انسانها در سراسر جهان و ملت بزرگ و شریف ایران و از ان جمله خواهران و برادران عزیزم در خوزستان و سیستان و بلوچستان دفاع کنم.

با احترام به هموطنان گرامی ام در خارج از کشور، با صراحت و قاطعیت اعلام می کنم که ملت فهیم و رشید ایران با آگاهی، هوشیاری و فراست و بر اساس اهداف متعالی اش در انقلاب اسلامی 57، امروز هم با شجاعت و نجابت توامان، خواسته های به حق خود را پیگیری می کند.

کاملا روشن است که اقدامات و مطالبات انقلابی و آرمانی ملت در هر نقطه از کشور، ریشه در میراث درخشان این سرزمین اهورایی و باورهای توحیدی ملت ایران دارد. بنابر این ارتباط دادن خواست ملت به عوامل خارجی، جز یک ادعای واهی و دروغ نیست که به قصد نادیده گرفتن حقوق مردم مطرح می شود. اتهام را می زنند تا حقوق آنها را پایمال کنند.

ملت بزرگ ایران را به تاثیر پذیری از معدود افرادی متهم می کنند که دست شان به خون هزاران ایرانی آغشته است. همان کسانی که در هشت سال دفاع جانانه ملت ، نوکری حقیر و مزدوری سخیف برای دژخیم قرن ، یعنی صدام سفاک بودند.

آن کسانی که حالا همچنان آویزان سازمان های جاسوسی دنیا هستند، دست شان به سوی دشمنان ملت ایران دراز است و برای گرفتن ناهار روزانه باید صورت حساب صبحانه شان را تحویل بدهند و در برابر این زندگی ذلت‌‌ بار، باید به کشور وملت، خیانت و برای جاسوسان دشمن جاسوسی کنند.

یا اینکه ملت را به تاثیر پذیری از یک مشت ترسو و جبون و آویزان متهم می کنند که سابقه چپاول، غارت و خیانت شان آوازه خاص و عام است.

به هر حال، " کند همجنس با همجنس پرواز " .

اقیانوس زلال ملت ایران پاک است و جز پاکی برنمی تابد و این برچسب ها هرگز به ملت بزرگ ایران نمی چسبد. ملتی که فهیم، شجاع و آگاه است و باپیشینه فرهنگی ممتازش و باهوش و ذکاوت سرشارش، صاحب تحلیل سطح بالای سیاسی در مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی است. این ملت آنچه که امروز در کشورش جاری است، در شان خود و انقلابش نمی داند و از عملکرد مقامات و مسئولین ناراضی است.

این ملت در مکتب اهل بیت علیهم السلام و در مکتب انقلاب اسلامی به خوبی دریافته است که سکوت در برابر ظلم و پذیرش ستم، مشارکت در آن و گناهی بزرگ است.

این ملت شریف به دنبال آزادی و عدالت و دوستدار صلح و مسالمت و ارتباط با همه جهان است، اما تحت هیچ عنوان و از فرمان هیچکس برای پذیرش زور تبعیت نخواهد کرد.

ملت ایران که برای استقلال کشورش چند صد هزار شهید و جانباز تقدیم کرده است، بر سر پیمان خودش با ارمانهای انقلاب ایستاده، ولیکن از عدول یا کوتاه آمدن برخی مدعیان، از ارزشهای انقلاب و در راس آنها از آزادی و عدالت، شاکی و از آنها ناراضی است.

ملت ایران شاهد روندی است که آشکارا مسیر انحطاط و پسرفت را طی می کند، تا جایی که تامین حداقل زندگی برای دهها میلیون نفر بسیار دشوار شده است. ملت نگران خود، نسل های اینده و نگران کشور و انقلاب است.

این ملت اکنون یکپارچه و یکصدا، راه خود را بدون اهمیت دادن به این جناح یا آن جناح و این گروه و آن گروه، به سوی آزادی، عدالت، آبادانی، پیشرفت و عزت ادامه می دهد و ان شاالله ادامه خواهد داد.

مواضع آزادی خواهانه و عدالت طلبانه ملت ایران، عین آموزه های دینی و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی است، بنابراین نسبت دادن این مواضع به تحریک پذیری و تاثیر گرفتن از عناصر وابسته خارج از کشور، یک اتهام بزرگ و ناجوانمردانه و یک توهین نابخشودنی است.

ملتی که استقلال راه و مرام خودش از عوامل قدرت و ثروت داخلی را آشکارا فریاد می زند و وابستگی به این جناح و ان جناح را کسر شان خود می داند، بازیچه های خارج نشین را که مستقیماً و یا از طریق باند فاسد امنیتی به سرویس های جاسوسی دشمن مرتبطند، حتی در حد مزاح هم، شایسته گوشه چشم خودش نمی داند. لذا یک بار دیگر با صراحت تمام باید گفت که ملت بزرگ و قهرمان ایران، در اندیشه، نگاه، عقیده و آرمان خود مستقل است و مواضع و اقداماتش هیچ ارتباطی به افراد و یا گروه های خارج از کشور ندارد.

اخیراً و پس از پیام حمایت و اظهار همدردی این خادم کوچک با کارگران صنعت نفت، همان باند امنیتی فاسد، در شورای امنیت کشور خواستار برخورد با اینجانب می شود و آن شورا نیز تصویب می کند که دادستانی، کار را دنبال کند و او نیز آن را به اطلاعات سپاه می سپارد. مگر نه اینکه شورای امنیت، برای کشور است و کشور هم یعنی مردم! مگر نه اینکه آن شورا باید امنیت لازم را فراهم نماید تا ملت در کمال آرامش بتواند زندگی کند و از همه حقوق خود از جمله آزادی به طور کامل بهره ببرد؟

ظاهراً همه چیز جابجا شده است و شورای امنیت کشور هم به شورای حفظ امنیت مقامات و آلت دست باند فاسد امنیتی تبدیل شده است.

اخیراً دیدیم که معاون دادستان کشور هم اعلام کردند که عناصری، اراذل و اوباش را سازماندهی و مسلح کرده اند. چه کسی غیر از باند فاسد امنیتی امکان این کار را دارد که آنها را سازماندهی و مسلح کند؟ آیا این کار جز برای برخورد با مردم است؟

من به عنوان خدمتگزار کوچک ملت و یک ایرانی از روی دلسوزی، مواضع را اعلام می کنم و علاقه مندم کشورم در شان و شایستگی ملت عزیز و بزرگ ایران اداره شود.

امیدوارم آنان که باید، حرف ملت را بشنوند و روندها را اصلاح کنند. به جای مقابله با مردم در کنار مردم قرار بگیرند و خواست مردم را تامین کنند. این به نفع خود انها و به نفع کشور و ملت است.

به نظرم در این تغییر رویکرد باید عجله کنند، چراکه دیگر فرصتی برای اصلاح و بازگشت به مردم وجود نخواهد داشت.

من امیدوارم که حرف مردم را بشنوند و اصلاح کنند!

والسلام علیکم و رحمه الله

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب