1400/05/02-19:49

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

 آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

آرسنال قیمت آبراهام را می‌پردازد

به گزارش نشریه اکسپرس اسپورت باشگاه آرسنال مایل است مبلغ مدنظر چلسی برای فروش تامی آبراهام مهاجم این تیم را بپردازد. بازیکن ملی پوش چلسی در زمان مربیگری توماس توخل نتوانست به ترکیب اصلی راه یابد و حالا چند تیم لیگ برتری خواهان او هستند.

لیدز بازیکن چلسی را قرضی می‌خواهد

باشگاه لیدز یونایتد در نظر دارد کونور گالاگر بازیکن ۲۱ ساله تیم چلسی را به صورت قرضی جذب کند. این بازیکن جوان فصل گذشته برای وست بروم بازی می‌کرد و به نظر می‌رسد با توجه به ترافیک بازیکن در خط هافبک چلسی یک بار دیگر باید به صورت قرضی این تیم را ترک کند.

کاماوینگا در راه اسپانیا

ستاره ۱۸ ساله باشگاه رن فرانسه ترجیح می‌دهد به جای پیوستن به منچستر یونایتد راهی لالیگا شود. این بازیکن جوان در گذشته مورد توجه رئال مادرید قرار داشت.

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی لیورپول برای کیه زا رد شد

به گزارش نشریه ریپابلیکا باشگاه لیورپول برای جذب فدریکو کیه زا وینگر تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی به تورینی‌ها ارائه کرد، اما یووه پیشنهاد آن‌ها را نپذیرفت.

کیه زا به همراه تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حضور داشت و با این تیم به عنوان قهرمانی دست یافت.

زکریا خواستار ترک بورسیا مونشن گلادباخ

دنیس زکریا بازیکن تیم ملی سوئیس و باشگاه بورسیا مونشن‌گلادباخ تصمیم دارد تابستان امسال این تیم را ترک کند. تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال خواهان خرید این بازیکن ۲۴ ساله هستند.

زکریا سال ۲۰۱۷ از یانگ بویز سوئیس به گلادباخ پیوست و حالا یکی از بهترین مدافعان بهترین هافبک دفاعی‌های جوان اروپا محسوب می‌شود.

گلادباخ نتوانست این بازیکن را برای تمدید قرارداد راضی کند و اکنون مدیر ورزشی این باشگاه جدایی او را تایید می‌کند.

دروازه بان آتالانتا به تاتنهام پیوست

باشگاه تاتنهام سرانجام موفق شد پیرلوئیجی گولینی دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم آتالانتا را با قراردادی قرضی به مدت یک فصل و با بند خرید قطعی در پایان فصل به خدمت بگیرد.

دروازه بان تیم ملی ایتالیا در صورتی که بتواند نظر کادر فنی تاتنهام را جذب کند، قرارداد قطعی ۱۸ میلیون یورویی با این تیم امضاء خواهد کرد.

قرارداد سولشر تمدید شد

باشگاه منچستر یونایتد قرارداد اوله گونار سولشر سرمربی نروژی خود را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد، این قرارداد قابلیت تمدید به مدت یک فصل دیگر را نیز دارد.

سولشر سال ۲۰۱۸ پس از اخراج ژوزه مورینیو هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفت و یک سال دیگر از قراردادش با شیاطین سرخ باقی مانده بود. او فصل گذشته منچستریونایتد را به عنوان نایب قهرمانی لیگ جزیره و لیگ اروپا رساند.

منچسترسیتی همچنان در انتظار هری کین

با وجود آنکه دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام به صراحت گفته است قصد فروش هری کین کاپیتان تیمش را ندارد، اما منچستر سیتی هنوز از خرید این بازیکن ناامید نشده و در انتظار او خواهد ماند. اصرار هری کین برای ترک تاتنهام شاید لوی را مجبور به موافقت با جدایی او بکند.

گفته می‌شود تاتنهام برای فروش کین ۱۶۰ میلیون پوند قیمت تعیین کرده است، اما گواردیولا در انتظار کاهش این مبلغ است.

آلدرویرلد در راه قطر

توبی آلدرویرلد ستاره نروژی تیم تاتنهام در نظر دارد به ۶ سال حضور در این تیم پایان دهد و راهی تیم الدحیل قطر شود. این بازیکن بلژیکی سال ۲۰۱۵ از اتلتیکو مادرید به تاتنهام پیوست و فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به همراه این تیم به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

هواداران پاری سن ژرمن پوگبا را نمی‌خواهند

درحالی که زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به پاری سن ژرمن به گوش می‌رسد، هواداران این تیم با آویختن بنری در محل تمرین پاریسی‌ها با آمدن او به این تیم مخالفت کردند.

این در حالی است که تلگراف نوشت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که آن‌ها می‌توانند با پرداخت ۴۳ میلیون پوند تابستان امسال پل پوگبا را به خدمت بگیرند.

تلاش نیوکاسل برای خرید قطعی بازیکن آرسنال

باشگاه نیوکاسل امیدوار است بتواند جو ویلاک را به صورت قطعی از آرسنال به خدمت بگیرد. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی برای نیوکاسل بازی کرد و موفق شد رضایت استیو بروس سرمربی و هواداران نیوکاسل را جلب کند. حالا بروس امیدوار است بتواند این بازیکن را به صورت قطعی به سنت جیمز پارک بازگرداند.

اودریزولا رئال را به میلان ترجیح می‌دهد

آلوارو اودریزولا بازیکن ۲۵ ساله رئال مادرید تصمیم دارد در برنابئو بماند و برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم بجنگد. آث میلان خواهان خرید این بازیکن است، اما او هنوز امیدوار است بتواند نظر کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال را جلب کند.

گوران پاندف در جنوا می‌ماند

گوران پاندف ستاره مقدونیه‌ای جنوا قرارداد خود را یک سال دیگر با این تیم تمدید خواهد کرد.

آزمون در فهرست خرید تیم های رم و بایرلورکوزن

به گزارش اسکای اسپورت باشگاه رم ایتالیا تصمیم دارد سردار آزمون ستاره ایرانی تیم زنیت روسیه را به خدمت بگیرد.

رمی‌ها با باشگاه روسی تماس‌های برقرار کرده و مذاکراتی انجام داده اند، اما از طرف دیگر بایرلورکوزن پیشنهادی ۱۸ میلیون یورویی را برای جذب سردار ارائه داده است.

مذاکره دیبالا با یوونتوس بر سر تمدید قرارداد

مدیر برنامه‌های پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس مذاکراتی را با سران این باشگاه انجام داده است.

یک سال دیگر از قرارداد دیبالا با یووه باقی مانده است و خیلی زود مشخص خواهد شد که آیا این بازیکن در آلیانس آرنا می‌ماند یا خیر.

گریزمان جانشین رونالدو در یوونتوس

به گزارش نشریه اسپورت آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی تیم بارسلونا ممکن است تابستان امسال به یوونتوس بپیوندد.

اگر کریستیانو رونالدو از یووه جدا شود این باشگاه تلاش خواهد کرد تا این ستاره فرانسوی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب