1400/05/09-23:42

پایان روز نهم المپیک توکیو بدون مدال

پایان روز نهم المپیک توکیو بدون مدال

کاروان ایران در روز نهم رقابت‌های المپیک توکیو نتایج خوبی را کسب نکرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ در روز نهم خود برای کاروان کشورمان به اتمام رسید و نماینده‌های کشورمان با وجود تلاش خود، نتوانستند نتایج مطلوبی را کسب کنند و به راحتی با شکست مقابل حریفان خود به کارشان پایان دادند.

در روز نهم رقابت‌های المپیک توکیو، اعضای کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی، دو و میدانی و بسکتبال به مصاف حریفان خود رفتند و در انتها با عملکردی ضعیف به کار خود پایان دادند.

بسکتبالی‌ها سومین شکست خود را کسب کردند و نماینده‌های دو و میدانی و تیر اندازی ایران نیز با ثبت رکوردهای نه چندان خوب به راحتی از المپیک توکیو حذف شدند.

در ادامه به نتایج نماینده‌های کشورمان در روز هشتم رقابت‌های المپیک توکیو اشاره خواهیم کرد.

تیراندازی

نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده ۲ نماینده تیراندازی کشورمان در رشته تیراندازی سه وضعیت تفنگ بادی از صبح امروز به مصاف حریفان پر قدرت خود رفتند و در انتها با ثبت آماری نه چندان مطلوب خیلی راحت به کار خود در رقابت‌های المپیک توکیو پایان دادند.

نجمه خدمتی با کسب امتیاز ۱۱۶۵ در مجموع سه وضعیت در رتبه هجدهم قرار گرفت و فاطمه کرم زاده با کسب امتیاز ۱۱۶۳ در مجموع سه وضعیت رتبه بیست و دوم را از آن خود کرد.

این ۲ ورزشکار جوان با ثبت این رکورد به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

نجمه خدمتی

بسکتبال

تیم ملی بسکتبال کشورمان صبح امروز در چارچوب سومین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف تیم پر قدرت فرانسه رفت که در انتها نتوانست مقابل رقیب خود کار خاصی انجام دهد و با نتیجه ۷۹ بر ۶۲ شکست خورد و با ۳ شکست پیاپی به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.

بسکتبال ایران در المپیک توکیو ۳ بازی انجام و با شکست به کار خود در این مسابقات پایان داد.

احسان حدادی

دو و میدانی

حسن تفتیان دونده دوی ۱۰۰ متر و پر امید کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت‌های المپیک توکیو با ثبت زمان ۱۰.۱۹ ثانیه به مقام چهارم دست یافت و از صعود به مرحله نیمه نهایی دوی ۱۰۰ متر المپیک توکیو بازماند.

تفتیان که یکی از بهترین دو و میدانی کاران آسیا محسوب می‌شود، در این رقابت‌ها عملکرد خوبی نداشت و مانند ۲ دو و میدانی کار دیگر کشورمان خیلی زود به کار خود پایان داد و از رقابت‌های المپیک توکیو کنار رفت.

حسن تفتیان

 

 

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب