1400/07/15-16:39

صدرنشینی دقیقه نودی کره مقابل سوریه با درخشش سون هیونگ مین

صدرنشینی دقیقه نودی کره مقابل سوریه با درخشش سون هیونگ مین

کره جنوبی با درخشش سون هیونگ مین توانست سوریه را در لحظات پایانی شکست دهد و موقتا صدرنشین شود.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، تیم‌های کره جنوبی و سوریه از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته سوم دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه اول به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با برتدی ۲ بر یک کره به اتمام رسید.

در ۴۵ دقیقه نخست گلی زده نشد اما کره صاحب موقعیت‌های خوبی شد و ۲ بار تیر دروازه عمر عالمه را به صدا درآورد. هوانگ هی‌چان مهاجم تیم وولورهمپتون نیز یکی ۲ بار در موقعیت‌های خوب ضربات نهایی را نا امیدکننده زد.

هوانگ این بئوم در دقیقه ۴۸ با یک شوت از راه دور موفق شد دروازه سوریه را باز کند. ابراهیم عالمه روی این گل می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

بازی در دقایق پایانی بدون موقعیت خاصی در جریان بود که عمر خربین موفق شد با شوتی زیبا در داخل محوطه جریمه گل تساوی‌بخش را به ثمر برساند و تیمش را از شکست نجات دهد.  این اولین گلی بود که کره در دور نهایی دریافت کرد.

بازی در شرف پایان بود که بازهم کره موفق به گلزنی شد. سون هیونگ مین در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و توانست با یک بغل پای ساده تیمش را بردی ارزشمند برساند.

با این برد کره هفت امتیازی شد و با یک بازی بیشتر با هفت امتیاز جلوتر از ایران صدرنشین شد. سوریه نیز با تجربه دومین باخت با یک امتیاز به قعر جدول سقوط کرد.

کره جنوبی روز بیستم مهرماه باید در چهارمین مسابقه خود در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی ایران خواهد بود.

در گروه نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به مصاف میزبان خود امارات می‌رود و عراق از ساعت ۱۸ در قطر پذیرای لبنان خواهد بود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب