1400/07/23-21:29

ژاردیم: پرسپولیس بهترین تیم ایران است

ژاردیم: پرسپولیس بهترین تیم ایران است

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان، گفت: بدون شک بازی سختی داریم چراکه پرسپولیس بهترین تیم ایران است که در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارد و توانسته هر سال به مراحل بالا برسد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، لئوناردو ژاردیم، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا(شنبه) شاهد رقابت بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود چون الهلال هم ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و پرسپولیس هم در چند سال گذشته ۲بار به فینال رسیده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی با پرسپولیس بازی سختی است و امیدوارم با نتیجه مطلوب از  زمین بازی خارج شویم تا بتوانیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با تجربه است و ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و غیبت برخی از نفرات ما تاثیری بر عملکرد تیم نخواهد داشت.

سرمربی فرانسوی الهلال در پایان گفت: غیبت یاسر الشهرانی و عبدالله عطیف موثر است اما بازیکنان جایگزین خوبی را در اختیار داریم. بدون شک بازی سختی داریم و پرسپولیس  بهترین تیم ایران است که در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارد و توانسته هر سال به مراحل بالا برسد.

دیدار  ۲ تیم  الهلال و پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران با قضاوت ریوجی ساتو از ژاپن به انجام می‌رسد. دیگر دیدار این مرحله در منطقه غرب بین النصر عربستان و الوحده امارات برگزار خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب