1400/07/25-20:55

تحرکات شیطانی!

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضور دکتر احمدی نژاد در اکسپوی امارات که با استقبال و ابراز احساسات پرشور انبوهی از مردم نقاط مختلف جهان نسبت به خادم ملت ایران همراه بود، جریان فاسد امنیتی و عوامل پیدا و پنهان او را به تحرکات شیطانی جدید واداشت.

بلافاصله پس از انتشار خبر مربوط به تصمیم دکتر احمدی نژاد جهت بازدید از اکسپوی ۲۰۲۰ در شهر دوبی امارات عربی متحده که روز یکشنبه هفته گذشته منتشر شد، رسانه های خبری وابسته به جریان فاسد امنیتی، اقدام به جعل خبر ‌و طرح مطالب واهی کردند که هدف از آن، ترور شخصیت خادم ملت ایران بود.

کانال به ظاهر خبری "آبا نیوز" که خود را یک رسانه انقلابی و آتش به اختیار معرفی کرده است و در حمله، اهانت، افترا و نسبت دادن اتهامات بی پایه و اساس به دکتر احمدی نژاد دست برتر را دارد، بلافاصله دست به جعل خبر زد و ادعاهای عجیب و غریب و دروغینی در ارتباط با سفر ایشان به امارات مطرح کرد.

 این رسانه مجازی همچنین اقدام به نشر چند خبر جعلی دیگر در دوره کوتاه سفر دکتر احمدی نژاد کرد که یکی از آنها به ادعای اکانت به اصطلاح امنیتی اسرائیل تحت عنوان "هشدار ترور" ، در باره احتمال بازدید دکتر احمدی‌نژاد از غرفه رژیم صهیونیستی در اکسپوی دوبی مربوط می شد.

این خبر ساختگی و بی پایه و اساس، بازتاب گسترده ای در داخل و خارج از ایران داشت.

کاملا واضح است که جریان فاسد امنیتی، "آبا نیوز" و همچنین اکانت هایی شبیه آنچه که "اکانت امنیتی اسرائیل" توصیف شده را مدیریت می کند و هرگاه بخواهد برای رسیدن به اهداف خود، از قول آنها یک خبر جعلی مانند ادعای بازدید دکتر احمدی نژاد از غرفه رژیم صهیونیستی را به داخل کشور پاس می دهد.

یک نکته قابل تامل نیز این است که در این اکانت توئیتری اصولا ادعای آبانیوز دایر بر بازدید دکتر احمدی نژاد از غرفه اسرائیل وجود خارجی ندارد و این کانال خبری دروغ دیگری بر مجموعه دروغ های خود افزوده است.

تاسف بارتر اینکه خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به هر دو جریان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا که از بودجه عمومی ارتزاق می کنند در صدد کشف حقیقت و روشنگری نسبت به انتشار اینگونه خبرهای جعلی بر نیامده اند.

در وب سایت "هشدار ترور" ادعا شده است که این سایت توسط گروهی از فعالان مستقل و روزنامه نگاران از چندین کشور مدیریت می شود!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب