1400/07/27-17:16

سقوط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی

 سقوط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی

سرخابی های پایتخت در جدیدترین رده بندی باشگاه‌های جهان سقوط کردند.

به گزارش دولت بهار، براساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (27 مهر) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1613 امتیاز و یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه چهارم قاره کهن ایستاده است. تیم یحیی گل محمدی در سطح جهانی نیز در مقایسه با رده بندی قبلی 15 پله سقوط کرده و در رتبه 99 جهان قرار گرفته است.

تیم فوتبال استقلال با 1526 امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد. تیم فرهاد مجیدی در قاره آسیا با یک پله سقوط در رتبه سیزدهم و در سطح جهانی با 2 پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده 236 جای گرفته است.

تیم فوتبال سپاهان با 1520 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی در رتبه 14 آسیا قرار دارد. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با 2 پله سقوط در رتبه 250 قرار گرفته اند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، شهر خودرو و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه 2 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1701 امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی با 1663 امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

اولسان هیوندای کره جنوبی با 1623 امتیاز به رتبه سوم صعود کرده و جای پرسپولیس را گرفته است. پس از نماینده کشورمان، تیم چونبوک موتورز کره جنوبی با 1610 امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار دارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب