1400/08/06-11:33
به مناسبت زادروز ۶۵ سالگی دکتر احمدی‌نژاد؛

هستیم بر آن عهد که بستیم/ زیر پرچم دولت بهار ان‌شاءالله پیروزیم! + فیلم

هستیم بر آن عهد که بستیم/ زیر پرچم دولت بهار ان‌شاءالله پیروزیم! + فیلم

جمعی از هواداران دکتر احمدی‌نژاد به مناسبت ۶ آبان، زادروز ۶۵ سالگی رییس جمهور قلبها از سراسر کشور در میدان ۷۲ نارمک حضور یافتند و تولد ایشان را تبریک گفتند.

به گزارش دولت بهار، شب گذشته جمعی از هواداران دکتر احمدی نژاد با حضور در میدان ۷۲ نارمک، تولد رئیس جمهور قلب ها را تبریک گفتند.

این جمع بهاری که از استان ها و شهرهای مختلفی مانند فارس، تبریز، اهواز، شال، گیلان، اصفهان و ... حضور یافته بودند، با پخش شیرینی و مولودی خوانی از خدمات دکتر احمدی نژاد قدردانی و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

یکی از جوانان بهاری دهه هشتادی که از قزوین به میدان ۷۲ نارمک آمده بود گفت: دهه هشتادی ها پشت و حامی دکتر هستند. دهه هشتادی ها باید بیدار باشند. به امید پیروزی...

یکی از خانم های بهاری نیز که از تبریز آمده بود، گفت: برای عرض تبریک و ارادت به دکتر احمدی نژاد و اینکه بگوییم " هستیم بر آن عهد که بستیم" آمده ایم.

خانم دیگری که از اهواز آمده بود گفت: دکتر هیچوقت از قلب ما خارج نمی‌شود، ما بی وفا نیستیم که خدمات ایشان را فراموش کنیم.

جوانی که از اصفهان آمده بود گفت: از نزدیکان ما کسانی هستند که در مسکن مهر زندگی می کنند و تصاویر دکتر را روی دیوار خود گذاشتند.

فیلم این جشن ساده و صمیمی را در ادامه ببینید:

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب