1400/08/11-14:00

به جبلی ایمیل بزنید و پیام خود را ارسال کنید!

رئیس رسانه ملی، نشانی رایانامه خود را برای دسترسی مستقیم و سریع همه مخاطبان سازمان صدا وسیما منتشر کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر پیمان جبلی رایانامه به نشانی jebelli@irib.ir را برای دریافت پیام‌ها و دیدگاه‌های مردم عزیز سراسر میهن اسلامی ایجاد کرده است.

رئیس رسانه ملی تلاش دارد با این رایانامه پل مطمئنی برای ارتباط وثیق، سریع و گسترده با همه جمهور ایجاد کند.

نظرات

  • زهرا تاجری 4 فروردین

    سلام من همسر یک فرد حراستی هستم سال 1403 طوری اغاز کردیم که پاداش اضافه کار مارو اقای زارع قطع کرد همراه با عروس وداماد وامعیشتی سخت همسرم حداقل 6بار حضوری مشکلش با شمادرمیان گذاشته ولی ثاثیری نداشت کی قراره مشکل افراد حراست رو حل کنه انتخاب معاون شما باعث دردسر افراد خانوادها شده فک میکنم باید ما خانم های حراستی ها از فضای مجازی مشکل رو حل کنیم.......

  • حمید 25 خرداد

    سلام آقای جبلی در تاریخ جمعه ۲۵ خرداد۱۴۰۳ در اخبار ساعت ۱۴شبکه خبر راجع به فولاد کشور فیلمی پخش شد که شهرهای شادگان و اصفهان نشان داده شد ولی اهواز مرکز فولاد و جهان نشان داده نشد واحد جدید فولاد اهواز توسط شهید رییسی افتتاح شد ولی از نظر بعضی پرسنل صداوسیما اهواز جز ایران نیست با این افراد که فکر طاغوتی دارند برخورد شود با تشکر حمید

  • علیرضا محمدی سرشت 28 تیر

    سلام رییس سازمان صدا و سیما باسلام اينجانب علیرضا محمدی سرشت (قوي) دراردبيل ودارای کدملی ۱۴۵۰۵۵۲۵۸۷ دراردبیل وبیکار ودارای کارت معلولیت بهزیستی اردبیل هستم وخواستار صدورکارت معلولیت روان را از ریاست وقت کل سازمان صدا و سیمای آقای جبلی رادارم بامن تماس بگیرید و۰۹۳۸۲۵۷۰۶۵۹ و۰۹۰۴۵۰۳۷۴۴۳ و۰۴۵۳۳۶۱۲۷۰۶ وآدرس اردبیل کوچه دوم ابوطالب پلاک ۹

  • علیرضا محمدی سرشت (قوی) 17 مرداد

    امیدوارم علیرضا محمدی سرشت (قوي)با کد ملی ۱۴۵۰۵۵۲۵۸۷ مشکلتان حل شود وبه سربازی بروید درضمن یک کارت معلولیت دیگرروان را باتوجه به اینکه پاسدار هستید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واحد اردبیل رابگیرید انشالله

  • زهرا 4 مرداد

    سلام ،لطفا برنامه های مستمر در مورد حضور اتباع خارجی به ویژه افغان ها تهیه بفرمایید در مورد جنایات، آسیب های اجتماعی و اقتصادی ،تغییر بافت جمعیتی، تهدیدات امنیتی ،مسکن،کار و... تلویزیون تا الان نتوانسته سهم موثری در این مورد داشته باشد .مسئولین ما موظف هستند در هر موردی فقط دنبال منافع ایرانیان باشند نه دایه ی دلسوز تر از مادر .

  • م 2 شهریور

    با سلام روستای یلاقی میرخمند دد شهرستان نور با ۵۰۰ خانوار فاقد پوشش صدا وسیما می باشد لطفأ پیگیری نمایید .

  • حمید 29 آذر

    سلام در برنامه تحلیلی فوتبال برتر دوشنبه ۲۶آذر۱۴۰۳ خلاصه بازی وداوری استقلال خوزستان و ذوب آهن پخش نشد چرا چون با برنامه هایی که پخش آنها ضرورتی ندارد باعث می شود بازی تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن پخش نشود بازیهای دیگر مهمتر از بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن بود بینندگان وقت می گذارند برنامه تحلیلی فوتبال برتر را ببینند و خلاصه وداوری بازی تیم شهرشان را تماشا کنند برنامه تحلیلی فوتبال برتر آقای میثاقی می گوید وقت نداریم بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن را ببینیم وقت دارند برنامه های علکی وبیخود را پخش کنند ولی وقت خلاصه بازی استقلال خوزستان را ندارند چرا خلاصه وداوری این بازی پخش نشد با گفتن وقت برنامه تمام شده ووقت نداریم این بازی را پخش کنیم ما را قانع نمی کند و نگفتند هفته آینده خلاصه این بازی پخش می شود این چندمین بار است که خلاصه بازی استقلال خوزستان با تیمهای دیگر را پخش نمی کنند ما قانع نیستیم خواهان برخورد با آنها توسط شما هستیم باتشکر حمید

  • مجید 1 بهمن

    سلام ریاست محترم صدا وسیمای جمهوري اسلامي ايران در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران اکثر ارگانهای دولتی اقدام کرده اند ولی صدا سیما هیچ اقدامی نکرده است لطفا دستور فرمایید به تبدیل وضعیت ایثارگران رسیدگی شود.سپاسگزارم

  • کیان مهر 15 اسفند

    سلام پخش نامه حوادث حین خدمت سال ۱۴۰۱ توسط جناب آقای جبلی امضا وابلاغ شده ولی متاسفانه مدیران مراکز وبخش های شهرستان ها یا نمی دونند ویا بهش عمل نمی‌کنند بنده حین خدمت برام حادثه بیش آمد کوتاهی کردند مشهد

  • علی 24 اسفند

    سلام چرا برای ایثارگران هیچ اقدامی نمیشود

  • منصوره پوربهشتی 11 خرداد

    سلام خدمت آقای جبلی اینجانب همسر یکی از بازنشسته‌های صدا و سیما هستم و قبلا تحت پوشش بیمه ایشان بودم اما چون دوسال سابقه بیمه داشتم به خاطر اینکه در سن پیری مقداری کمک در مخارج منزل باشم خودم را بیمه اختیاری تامین اجتماعی کردم و با ده سال حقوق در ۵۵ سالگی باز نشسته شدم اما هنوز چیزی نگذشته بود که سازمان بیمه من را قطع کرد و با پیگیری متوجه شدیم سازمان برای صرفه جویی در بودجه از ضعیفترین قشر شروع کرده در حالیکه هیچ سازمان یا ارگان دیگری چنین کاری نکرده مشاور تامین اجتماعی گفت مادر خودم معلم بازنشسته هست و پدرم ارتشی و از هردوتا بیمه استفاده میکنن و خیلیهای دیگه همینطور در حالیکه من با توجه به حرام بودن استفاده از دو جا هیچوقت قبل قطع شدن از تامین اجتماعی استفاده نکردم . آقای جبلی با توجه به سن و شرایط موجود میخواستم خواهش کنم تجدید نظر بفرمایید و بیش از این در چنین اوضاع اقتصادی به ما فشار نیاید اگر شما از خانواده این سازمان حمایت نکنید معضلات کمرشکن میشود . خودتان میدانید بیمه تامین اجتماعی هیچ پوشش دهی مناسبی ندارد و امکانات محدود و اکثرا بی کیفیت .چرا به جای کمک دست گذاشتید روی کمر شکسته و خم شده افراد مسن و از کار افتاده ؟! استدعا دارم شرایطی را درست کنید تا بعد عمری خدمت خالصانه و پاکدستی همسرم شرمنده خانواده نشود .

  • مریم سماواتی 25 آبان

    سلام و درود بیکران بر آقا مهدی (عج )صاحب همه ی ما انشاالله خواهد آمد و مارا از دست مسئولان نالایق نجات خواهد داد ... واقعا آقای جبلی برای شما متاسفم از اینکه میدونی رسانه ها چه میکنند و چه اراجیفی به خورد مردم میدهند وا اسفا بر شما که میبینید و می‌شنوید مردم عصبانی هستن ولی کاری نمیکنید... این درست است که در خیلی از فیلم ها خانمی اینقدر بی حجاب و بی حیا هست آخر پدران و مادران ما برای چه چیزی انقلاب کردن و یا همین تبلیغ سیگار هر لحظه به بچه ها یاد میدهید سیگار خوبه کشیدن سیگار عالیه و فیلم را در معرض نمایش میگذارین شما که دیگر مسلمان زاده هستید شما چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ وای به حالتان و شهدایی که شهید شدن برای وطن و شما ها به راحتی خون ایشان را پایمال میکنید وای به حالتان... یا علی

  • مهری امان اللهی 26 آذر

    آقای دکتر جبلی . سلام و عرض خدا قوت. . بابت تمام زحماتتون تشکرمی کنم . به جهت اینکه جنابعالی فرد دلسوز و متعهدین هستید،خواستم یه خواهی کنم بابت اینکه این روزها نزدیک شب یلدا هست لطفی کنید دستور بفرمایید به تمام شبکه سیما که از نشان دادن میزهای تجملاتی که بعید می‌دونم با این وضعیت اقتصادی که مردم به نان شبشون محتاجند بتوانند به قلم از خوراکیها مثل آجیل و شیرینی روبخرند،لطفا نمایش داده نشه، خدارا خوش نمیاد بچه هایی ببیند و والدینشان شرمنده شوند

  • وریا عزیزی 5 دی

    سلام من یک ایده برنامه ی ورزشی پرمخاطب خیلی پرمخاطب برای شبکه سه سیما دارم آماده ارائه به شما هستم خدمتگذار شما وریا عزیزی از شهرستان مریوان 09187752979

  • فاطمه 12 دی

    سلام این چه برنامه های مزخرفیه که از صدا و سیما پخش میشه حداقل یک نظارت داشته باش مردم سرگرمی شاد می خوان گن، فیلم های زیبا. همش بکرار و یک مشت حزعبلات بابا نظارت، نظارت

  • خیریه نذر اشتغال امام حسین(ع) 6 اسفند

    بسم تعالی ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم احتراماً، به استحضار می‌رساند همه‌ساله در ماه‌های پایانی سال، موضوع تعیین دستمزد کارگران به یکی از مهم‌ترین مباحث اقتصادی و اجتماعی کشور تبدیل می‌شود؛ موضوعی که مستقیماً با معیشت میلیون‌ها کارگر و کارفرما، به‌ویژه در کارگاه‌های کوچک و متوسط ،ارتباط دارد و آثار گسترده‌ای بر تولید، اشتغال و ثبات اقتصادی برجای می‌گذارد . همانگونه که مستحضرید ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) دربیانات متعدد خود بر ضرورت توجه ویژه به کارگاه های کوچک حمایت از تولید تأکید فرموده‌اند. یکی از ظرفیت‌های قانونی موجود در این زمینه، موضوع «دستمزد منطقه‌ای» است که در متن قانون کار نیز پیش‌بینی شده، لیکن تاکنون به‌صورت مؤثر و اجرایی مورد توجه قرار نگرفته است. بی‌تردید پرداختن کارشناسی و دقیق به این ظرفیت قانونی می‌تواند گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت مزدی، حمایت از تولید و صیانت ازاشتغال در مناطق مختلف کشور باشد. بدینوسیله ، گروه پژوهشی کار ساز آمادگی خود را جهت حضور در یک برنامه تخصصی در آن سازمان محترم اعلام میدارد تا در فضایی کارشناسی و علمی ، ابعاد مختلف موضوع دستمزد ، به ویژه ظرفیت ( دستمزد منطقه ای ) و اثار آن بر کارگاه های کوچک ، مورد بحث وبررسی قرار گیرد . خواهشمند است دستور فرمایید تمهیدات لازم جهت اختصاص بخشی از ظرفیت برنامه های مرتبط اقتصادی برای طرح این موضوع مهم فراهم گردد . یقینا رسانه ملی میتواند نقش موثری در تبیین صحیح مسئله و ایجاد گفتگوی سازنده میان نخبگان ، کارگران و کارفرمایان ایفا نماید .پیشاپیش از توجه و عنایت جنابعالی سپاسگزاریم . باتشکر اکبر اخوان مقدم مدیر گروه پژوهشی کار ساز تلفن تماس 09131183332 رونوشت : روابط عمومی صدا وسیما ریاست شبکه 1و2و3 وشبکه خبر

  • مهدوی 12 فروردین

    آقای جبلی حواست به صداوسیمای مازندان هست؟/گلایه از کم‌توجهی صداوسیمای مازندران به اجتماعات شبانه مردم بابل 🔹۳۱ شب از راهپیمایی کیلومتری و اجتماع گسترده مردم بابل در خونخواهی امام شهیدشان می‌گذرد؛ حضوری که هر شب با مشارکت اقشار مختلف مردم، فارغ از هر تفکر و دیدگاهی، جلوه‌ای از همبستگی و حمایت از وطن و شرف ملی را به نمایش گذاشته است. 🔹در برخی شب‌ها برآوردها از حضور تا حدود ۶۵ هزار نفر حکایت دارد؛ تجمعی که خیابان‌های بابل را مملو از جمعیت کرده و حال و هوای مقاومت و اقتدار به شهر بخشیده است. 🔹تصاویر هوایی این اجتماعات و حضور سخنرانان ملی نیز باعث شده برخی چهره‌های کشوری از آن با عنوان «اجتماع آخرالزمانی» یاد کنند. 🔹با این حال، به گفته برگزارکنندگان و حاضران در این برنامه‌ها، این اجتماعات با کم‌توجهی صداوسیمای مازندران روبه‌رو شده و پوشش مستقیمی با نام بابل از آن ارائه نشده است، در مواردی نیز تصاویر پخش‌شده با نام شهر دیگری معرفی شده است. 🔹امید است رئیس سازمان صداوسیما با پیگیری قاطع نسبت به این بی احترامی به مردم بابل واکنش قاطع داشته باشند هر چند برای مردم غیور بابل نمایش یا عدم نمایش در صداوسیما اهمیتی ندارد چرا که غالب مردم بابل در آن ساعات در کف میدان مشغول حمایت از اقتدار نیروهای مسلح می‌باشند. چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۴۰۵. ⭕️ایتا: https://eitaa.com/joinchat/1715208417C24ce9125d7

  • محسن 22 اردیبهشت

    سلام بنده میخوام با صداسیما همکاری ارزشمند داشته باشم بدون هیچ مادی پولی فقط برای کمک به کشورم و رسانه ملی کشورم اما هیچکس هرچی تلاش کردم حتی نشد حرف هایم بشنون ممکن است بعدا بشنوید اما ارزشش الان زیاد هست، همین فقط یک راه برای ارتقا بزرگ رسانه ملی جهانی شود، فقط چگونه ارتباط مؤثر برقرار کنیم؟ تیم و ستادی راه اندازی شده برای این کار؟ خیر از هر استان مستقیم به تهران، چگونه؟ یک راه بزارید فقط بشنوید حرفم را

  • مهدی اسفندیاری 31 اردیبهشت

    وقتی صدای اینترنشنال از سریال در و تخته صدا و سیما پخش می‌شود در زمانی که همین رسانه ملی مردم را به اجتماع دعوت می‌کند هم زمان با پخش اجتماع مردمی و پخش سریال این سکانس را پخش می‌کند ... خسته نباشید آقای جبلی خوب پاسدار خون امام شهید و شهدای جنگ رمضان بودید

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب