1399/05/01-12:22

ورودی‌های پارلمان رژیم صهیونیستی توسط معترضین بسته شد

ورودی‌های پارلمان رژیم صهیونیستی توسط معترضین بسته شد

معترضان در فلسطین اشغالی در ادامه تظاهرات دیشب (سه شنبه شب) علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز تمام ورودی‌های پارلمان این رژیم (کنست) را با خوابیدن بر کف خیابان‌ها، بستند.

به گزارش دولت بهار، پایگاه صهیونیستی «کلکلیست» گزارش داد که صبح امروز تظاهرات‌کنندگان در اعتراض به ارائه طرحی جدید برای مقابله با شیوع «ویروس کرونا» در سرزمینهای اشغالی فلسطین، تمام ورودی‌های پارلمان رژیم صهیونیستی را بستند. این درحالی است که اعتراضات گسترده‌ای با حضور هزاران نفر دیشب در خیابان‌های تل آویو صورت گرفت و در پی آن ۳۴ معترض دستگیر شدند.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی پس از تجمع معترضان، با اعمال خشونت آنها را متفرق کردند.

معترضان در صحنه دست‌های خود را به یکدیگر متصل کرده بودند تا در مقابل نیروهای رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند. معترضان در خوابیدن بر کف خیابان‌ها به دنبال ممانعت از ورود نمایندگان به صحن پارلمان در جهت تصویب قانون مذکور بودند.

دیشب همچنین هزاران نفر در تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل اقامتگاه وی در قدس تجمع کرده و خواستار استعفای او شدند.

این تجمع که از به هم پیوستن دو تظاهرات مختلف چند هزار نفری شکل گرفت، سه‌شنبه شب در مقابل اقامتگاه نتانیاهو منجر به دستگیری شش نفر به اتهام اخلال در نظم عمومی و حمله به نیروهای پلیس صهیونیستی شد.

تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو به خاطر اتهام تقلب، رشوه‌خواری و خیانت شدند و گروهی دیگر نیز به نحوه مدیریت بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در سرزمینهای اشغالی فلسطین توسط کابینه نتانیاهو انتقاد داشتند.

بر اساس آخرین آمار رژیم صهیونیستی ، ۵۴ هزرا و ۴۲ نفر در سرزمینهای اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تاکنون ۴۲۵ نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست داده‌اند .

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب