1400/09/04-09:59

رقابت تیم‌های اروپایی برای کسب بلیت صعود به مرحله حذفی

 رقابت تیم‌های اروپایی برای کسب بلیت صعود به مرحله حذفی

رقابت‌های هفته پنجم لیگ اروپا از امروز با برگزاری مسابقات در چند کشور مختلف پیگیری خواهد شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های هفته پنجم لیگ فوتبال اروپا امروز برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم حاضر در این مسابقات برای کسب جواز صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.  

گروه A

بروندبی دانمارک - لیون (ساعت ۲۳:۳۰)

رنجرز اسکاتلند - اسپارتا پراگ چک (ساعت ۲۳:۳۰)

در گروه نخست لیگ اروپا لیون که با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و از هفته پیش صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده بود، در دانمارک مهمان بروندبی قعرنشین است.  

بروندبی با وجود کسب ۲ امتیاز از ۴ بازی گذشته و قعرنشینی در جدول این گروه، از شانس صعود برخوردار است، زیرا تیم‌های اسپارتا پراگ و رنجرز تنها ۲ امتیاز بیشتر از نماینده دانمارک دارند. در صورت تساوی اسپارتا پراگ و رنجرز و پیروزی بروندبی در ۲ بازی آینده، این تیم می‌تواند به همراه لیون به مرحله بعدی صعود کند.  

گروه B

موناکو - رئال سوسیداد (ساعت ۲۳:۳۰)

آیندهوون - اشتورم گراتس اتریش (ساعت ۲۳:۳۰)

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته دیدار موناکو و رئال سوسیداد در فرانسه است که می‌توان آن را جنگ صدرنشینی قلمداد کرد. موناکو با ۸ امتیاز صدرنشین گروه دوم است و حریف اسپانیایی با ۲ امتیاز کمتر نزدیک‌ترین تعقیب کننده به این تیم است.  

در سمت دیگر آیندهوون ۵ امتیازی برای زنده نگه داشتن امید‌های صعود باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اشتورم گراتسی برود که با یک امتیاز قعرنشین است و امیدی برای صعود ندارد.  

گروه C

لسترسیتی - لژیا ورشو ۲۳:۳۰ 

رقابت در گروه سوم پیچیده است و به دلیل فاصله نزدیک در جدول، تمام تیم‌ها شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. همین موضوع بازی‌های این گروه را جذاب و غیر قابل پیش بینی‌تر می‌کند.  

لژیا ورشوی ۶ امتیازی در انگلستان مهمان لسترسیتی ۵ امتیازی است. شاگردان برندن راجرز این فرصت را دارند تا با پیروزی برابر حریف لهستانی خود، صعود حداقل یک پله‌ای داشته باشند و امید‌های خود برای رسیدن به مرحله بعدی را افزایش دهند.  

گروه D

اینتراخت فرانکفورت - رویال آنتورپ   (ساعت ۲۳:۳۰)

المپیاکوس - فنرباغچه  (ساعت ۲۳:۳۰)

در آلمان، اینتراخت فرانکفورت برای تثبیت صدرنشینی و نهایی کردن تکلیف صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید رویال آنتورپ را از پیش رو بردارد که از ۴ بازی گذشته تنها یک امتیاز به دست آورده است.  

المپیاکوس رده دومی هم برای افزایش فاصله یک امتیازی خود با فنرباغچه، در یونان با این تیم دیدار می‌کند.  

گروه E

گالاتاسرای - مارسی (ساعت ۲۱:۱۵)

لوکوموتیو مسکو - لاتزیو (ساعت ۲۱:۱۵)

گالاتاسرای که در سوپرلیگ ترکیه حال و روز خوبی ندارد و با ۲۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد، برای تداوم روند خوب خود در لیگ اروپا باید پذیرای مارسی فرانسه باشد که با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاده است.   بازی رفت ۲ تیم در فرانسه با تساوی بدون گل پایان یافته بود.  

هر ۲ تیم تا به اینجای کار بدون باخت هستند و باید دید در بازی فردا هم این رویه برای هر ۲ تیم ادامه خواهد داشت یا خیر.  

در روسیه نیز لوکوموتیو مسکو از لاتزیو  میزبانی می‌کند که با ۵ امتیاز بخت دوم صعود از این گروه است.  

گروه F

ستاره سرخ - لودوگورتس بلگراد (ساعت ۲۱:۱۵)

میدیولن - براگا (ساعت ۲۱:۱۵)

میدیولن دانمارک که با ۵ امتیاز پشت سر تیم‌های براگا و ستاره سرخ ۹ و ۷ امتیازی است، فردا در خانه به مصاف براگا می‌رود. دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود براگا به پایان رسید.  

در آن سو ستاره سرخ صربستان میزبان لودوگورتس بلغارستان است که تنها یک امتیاز دارد و  قعرنشین این گروه است. در ۵ تقابل قبلی ۲ تیم ۳ پیروزی سهم ستاره سرخ بود، یک بازی با برتری لودوگورتس به پایان رسیده و در یک دیدار هم ۲ تیم به تساوی  رضایت داده اند.  

گروه G

بایر لورکوزن - سلتیک (ساعت ۲۱:۱۵)

رئال بتیس - فرنس واروش (ساعت ۲۱:۱۵)

در گروه هفتم ۳ تیم از شانس صعود برخوردارند و دیدار‌های این هفته می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه را مشخص کند.  

جدا از فرنس واروش که بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و ضعیف‌ترین تیم این فصل است، بایرلورکوزن با ۱۰ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و تیم‌های رئال بتیس و سلتیک با ۷ و ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.  

دیدار‌های این گروه میان بایرلورکوزن و سلتیک در آلمان و رئال بتیس و فرنس واروش در اسپانیا برگزار خواهد شد.

گروه H 

دینامو زاگرب - خنک (ساعت ۲۱:۱۵)

راپید وین - وستهام (ساعت ۲۱:۱۵)

وستهام ۱۰ امتیازی که خیال خود را بابت صعود راحت کرده، برای تثبیت صدرنشینی خود تا پایان مرحله گروهی در اتریش میهمان راپید وین است که با ۳ امتیاز در رده چهارم گروه هشتم قرار دارد.  

در طرف دیگر دینامو زاگرب ۶ امتیازی میزبان خنک بلژیک است که با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاده است. برنده بازی این ۲ تیم به احتمال زیاد به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی خواهد شد.  

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب