1400/09/09-00:29

پیروانی: مگر در ومبلی بازی می‌کنیم که یک میلیارد و ۳۰۰ بپردازیم

پیروانی: مگر در ومبلی بازی می‌کنیم که یک میلیارد و ۳۰۰ بپردازیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مگر در ورزشگاه ومبلی لندن میزبانی می‌کنیم که بابت هر بازی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بپردازیم.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، افشین پیروانی پس از دیدار پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود در مورد تاخیر در شروع بازی، اظهار داشت: خوب نیست که بحث اقتصادی را با ورزشی قاطی کنیم. بازیکنان ما با لباس ورزشی در رختکن منتظر هستند اما می‌گویند به زمین نیایند و تیم پایین بماند. این شرایط اصلا قشنگ نیست. ما ۵۰ میلیون هوادار داریم و میلیون ها هوادار منتظر هستند از گیرنده‌ها بازی را ببینند. یعنی چه که تیم گرم کرده اما می گویند بالا نیایید. این موضوع را باید روز قبل حل می کردند. اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می‌دهد که واقعا خنده‌دار است.

وی افزود: کسانی که تصمیم گیرنده هستند مقصرند. تبلیغات محیطی برای تیم‌ها داستان شده است. یک روز می‌گویند تبلیغات را شما انجام دهید. اگر فهمیدید چه کسی مقصر است به ما هم بگویید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه برای هر بازی باید نزدیک یک میلیارد و سیصد میلیون بپردازد، خاطرنشان کرد: مگر در ومبلی لندن می‌خواهیم بازی کنیم؟

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال این رقم را پرداخت کرده، گفت:  شاید آنها پولدار هستند. ما چنین پولی نداریم. ما الان مشکل مالی داریم و در این شرایط چگونه چنین مبلغی را برای مسابقه بپردازیم؟

پیروانی اضافه کرد: ما مشکل داریم و شرایط مالی خوب نیست. مسوولان باشگاه قول دادند تا قبل از شهرآورد اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی در خصوص اینکه اگر مسوولان ورزشگاه آزادی به دریافت این مبلغ اصرار داشته باشند تکلیف میزبانی بازی‌های پرسپولیس چه می‌شود گفت: طرح این مسائل هم فکر می‌کنم خنده‌دار باشد. این قشنگ نیست که یک‌دفعه چنین مبلغی را بخواهند.

پیروانی در مورد میزان دریافتی بازیکنان پرسپولیس از باشگاه گفت: بازیکنان تنها پنج درصد دریافتی داشتند.

وی افزود: خیلی واضح می گویم که دنبال این هستند تا تیم دیگری را برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برابر نفت‌مسجدسلیمان به برتری یک بر صفر رسید و با ۱۴ امتیاز به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب