1400/09/23-12:29

گل‌محمدی: دیدار با پیکان حیاتی است/طاقت ما هم حدی دارد

گل‌محمدی: دیدار با پیکان حیاتی است/طاقت ما هم حدی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار حساسی با پیکان پیش‌رو داریم که امتیازات آن برای ما حیاتی است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، یحیی گل‌محمدی امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هر چه جلوتر پیش می‌رویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود. شرایط جدول به نحوی است که برای اینکه بخواهیم در بین مدعیان باشیم باید بازی فردا را پیروز شویم.

وی افزود: ۳ امتیاز بازی برای ما مهم و حیاتی است. می‌دانیم که با تیم جوانی بازی داریم که انگیزه زیادی برای تقابل با پرسپولیس دارد. باید جسورانه و باجنگندگی زیاد وارد میدان شویم.

گل‌محمدی تصریح کرد: امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانیم کار خود را انجام دهیم اما به نظرم زمین شرایط مناسب را ندارد و فوتبال بازی کردن سخت است. باید قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم تا مثل بازی قبل، ۲ امتیاز مهم از دست ندهیم. البته اشتباهات داوری هم دخیل بود و این موضوع در حال سریالی شدن است و طاقت ما هم حدی دارد.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: نمی‌دانم چرا رئیس دپارتمان داوری، گل دوم تیم هوادار را سالم دانست. این اشتباهات برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد. باید یک جا این اشتباهات تمام شود تا هیچ تیمی دغدغه داوری نداشته باشد.

وی در مورد تقابل با «مجتبی حسینی» که سال‌ها با یکدیگر مربیگری می‌کرده‌اند، گفت: او یکی از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ایران است و تیمش تاکتیکی فوتبال بازی می‌کند. حسینی تیم خوبی را جمع کرده و امیدوارم بازی فردا خوب از آب در بیاید زیرا دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند.

گل‌محمدی در مورد مشکل تیمش در فاز تدافعی‌گفت: صحبت‌های کارشناسان و پیشکسوتان درست است زیرا تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید گل زیاد دریافت کند. بیشتر گل‌هایی که خوردیم یا به خاطر نداشتن تمرکز بوده و یا به دلیل مشکلات داوری. به هر حال تغییرات زیادی در خط دفاع داشتیم و هماهنگی طول می‌کشد و زمان نیاز داریم. باید مسئولیت‌پذیری دفاعی خود را زیاد کنیم زیرا بخشی از این مسائل به خود ما برمی‌گردد.

وی در مورد اینکه چرا تیمش همواره در نیمه نخست بازی‌ها عملکرد خوبی ندارد، اظهار داشت: باید در نیمه اول با تمرکز بیشتری به میدان رویم و سعی کنیم گل بزنیم. باید تمرکز خود را بیشتر کنیم در چنین مجموعه‌ای اگر یکی دو نفر، کارشان درست نباشد، مجموعه ضربه خواهد خورد.

سرمربی پرسپولیس در مورد نظرات علی کریمی در خصوص انتخاب مدیرعامل باشگاه، گفت: شاید در خصوص مسائل مدیریتی نباید در نشست خبری قبل از بازی صحبت کرد. به هر حال مشکلاتی وجود دارد و اراده‌ای هم برای حل آن هست. باید این مسائل به کسانی که وظیفه‌شان است، سپرده شود.

وی در خصوص رفتن رادوشویچ از ایران، گفت: بحث او مشخص است و به خاطر مشکلات مالی از تیم ما جدا شد. از پارسال تاکنون، هشت بازیکن ما به خاطر مسائل مالی جدا شدند. تیمی که نایب قهرمان آسیا بوده و ۵ دوره قهرمان شده، نباید این مشکلات را داشته باشد و باید قوی‌تر شود. در فوتبال ایران همیشه این مسائل وجود داشته و ممکن است در آینده هم اتفاق بیافتد.

گل‌محمدی در ادامه به غیبت «مهدی ترابی» اشاره کرد و گفت: او بازیکن تاثیرگذاری است و نبودش به ما ضربه می‌زند اما بازیکنان جایگزینی داریم که با می‌توانیم جایگزین کنیم. پهلوان تازه تمرینات را شروع کرده و به بازی نمی‌رسد.

وی گفت: هواداران تیم را عاشقانه دوست دارند. آن‌ها نگرانی خاص خود را دارند و این اتفاقات مختص پرسپولیس است. امیدوارم خواسته آن‌ها برآورده شود زیرا خواسته زیادی ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان خواهد رفت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب