1400/10/04-12:30

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای: AFC با حرف‌های صدری حساس شد

 عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای: AFC با حرف‌های صدری حساس شد

کاظم اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در خصوص آخرین شرایط سرخابی ها برای حضور در آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایلنا، کاظم اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در خصوص آخرین شرایط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده اظهار داشت: کمیته‌ای که در آسیا مسئول راستی‌آزمایی مدارک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آسیا است دادخواستی را برای کمیته انضباطی ارسال کرده است تا صحت مدارک این دو باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادمه داد:‌ مدارک این دو باشگاه بارگذاری کرده‌اند از الزامات صدور مجوز حرفه‌ای است که قرار است این مدارک مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که مورد تایید نباشد برای کمیته انضباطی آسیا فرستاده شود تا آنها در خصوص دو باشگاه تصمیم‌گیری کنند.

اولیایی درباره اینکه به نظر می‌رسد این دو باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده محروم شده‌اند تصریح کرد: در حال حاضر نه می‌توان گفت آنها حذف شده‌اند و نه می‌توان گفت حضور دارند حتی شاید برایتان جالب باشد بدانید همین باشگاه گل گهر که از نظر فدراسین فوتبال ایران مدارکش کامل بوده هم احضار شده است. اگر در همین سه روز اتفاقات در مسیر درست قرار بگیرد یک روزنه امیدی برای این دو باشگاه وجود دارد.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در خصوص اینکه به نظر می رسد مصاحبه‌ها کار این دو باشگاه را خراب کرده است گفت:‌ دقیقا همین طور است آنها کاری نداشتند از زمانی که صدری حرف زد کنفدراسیون فوتبال آسیا را حساس کرد ما سه ماه به این دو باشگاه فرصت داده بودیم اما حرف‌های صدری باعث شد آنها بروند و مدارک را مورد بررسی قرار دهند.

اولیایی در پایان گفت:‌ امیدوارم هر چه زودتر وضعیت این دو باشگاه نیز مشخص شود و از مالکیت دولتی بودن خارج شود وقتی دولت‌ها کوچکترین دخالتی در فوتبال داشته باشند از سوی فیفا تعلیق می‌شوند حالا شما نگاه کنید این دو باشگاه هر دو دولتی هستند و تصمیمات دولتی برای آنها گرفته می‌شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب