1400/10/04-16:25

بهاروند: قرارداد اسکوچیچ ریالی بسته شده است

بهاروند: قرارداد اسکوچیچ ریالی بسته شده است

سرپرست نایب رییسی دوم فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد دراگان اسکوچیچ در زمان سرپرستی‌ام در فدراسیون فوتبال به صورت ریالی امضا شده و این قرارداد تغییری نداشته است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ درباره قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: زمانی که بنده سرپرست فدراسیون فوتبال بودم پس از پیشنهاد من و با تایید کمیته فنی و هیات رییسه فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ را برای هدایت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردیم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش نرخ ارز در کشور قرارداد سرمربی تیم ملی را به صورت ریالی تعیین کردیم. این قرارداد توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا شد.

سرپرست اسبق فدراسیون فوتبال افزود: برخلاف شایعه سازی برخی افراد این قرارداد هیچ گونه تغییری نداشته و مبلغ قرارداد اسکوچیچ به ریال است. متن قرارداد همان متن تایید شده توسط تیم حقوقی است که به امضای سرمربی تیم ملی هم رسیده، اصل قرارداد در فدراسیون فوتبال موجود  و درحال اجراست.

وی افرود: این قرارداد به دستگاه‌های نظارتی نیز ارسال گردیده لذا این موضوع  به ارکان محترم قضایی فدراسیون فوتبال جهت بررسی و اقدام قانونی ارسال نموده‌ایم. بهتر است افرادی که مدعی تغییر در قرارداد ریالی به دلار اسکوچیچ هستند این نسخه را منتشر کنند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب