1400/10/12-14:34

مقام پیشین صهیونیست خواستار ترور هنیه و السنوار شد

 مقام پیشین صهیونیست خواستار ترور هنیه و السنوار شد

وزیر ارتباطات پیشین رژیم صهیونیستی خواستار ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از سما الاخباریه، پس از پرتاب سهوی دو موشک از نوار غزه به سوی تل آویو، «ایوب القرا» وزیر ارتباطات پیشین رژیم صهیونیستی، خواستار ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه شد.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایوب القرا در سخنانی اظهار داشت: «وقت دیدار اسماعیل هنیه و یحیی السنوار با عبدالعزیز رنتیسی و احمد یاسین، (دو فرمانده حماس که در سال ۲۰۰۴ ترور شدند)، فرا رسیده است. » 

القرا در ادامه اظهارات خود افزود: «اگر اسرائیل به دو موشک شلیک شده از نوار غزه پاسخ ندهد، ضربه مهلکی به قدرت بازدارندگی اسرائیل خواهد زد.»

دیروز (شنبه) ارتش رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک از غزه را تأیید و اعلام کرد موشک‌ها در نزدیکی سواحل منطقه تل‌آویو برخورد کرده‌اند. پس از پرتاب سهوی این موشک ها، شبکه کان رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش تصمیم گرفت در پاسخ به شلیک دو موشک از نوار غزه که در دریا در سواحل مرکز این کشور فرود آمد، حملاتی را به اهدافی در غزه انجام دهد.  

 بالگرد‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یک‌شنبه) در پاسخ به آنچه حمله موشکی نیروهای مقاومت به تل آویو خواندند، مناطقی در شمال و جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب