1400/10/14-14:54

آخرین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در سال ۲۰۲۱ اعلام شد

آخرین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در سال ۲۰۲۱ اعلام شد

آخرین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران جهان در سال ۲۰۲۱ اعلام شد و تغییر چندانی در جایگاه نمایندگان ایران صورت نگرفت.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا؛ سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه ژانویه را اعلام کرد.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در رده هشتم باقی ماند. حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن در رده چهل و ششم جای گرفته است.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم رده ششمی خود را حفظ کرد، سروش احمدی در جایگاه دوازدهم باقی ماند و امیرمحمد بخشی نیز رده بیست و یکم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده پنجاه و چهارم قرار دارد و علی اشکوریان رده پنجاه و هفتم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم در رده هشتم قرار دارد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن رده سی و چهارم را در اختیار دارد.

در گروه زنان مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم رده شصت و سوم را به نام خود ثبت کرده است و نگار اسماعیلی در رتبه شصت و هفتم قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم زهرا شیدایی توانست رده ۴۷ را به خود اختصاص دهد. ناهید کیانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن با دو پله صعود در رده چهل و نهم جای گرفته است.

در وزن ۶۷- کیلوگرم ملیکا میرحسینی در رده ۲۸ قرار گرفت. کیمیا همتی رده پنجاه و هفتم را به نام خود ثبت کرده است.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل در رده شصت و یکم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن در رده هفتاد و ششم جای دارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب