1400/11/01-01:02

ادامه توئیت های جوانفکر درباره مسببین حوادث خونین ۸۸

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در توییتر نوشت:

محسن هاشمی از اطلاع رسانی غلط و انحرافی برخی مسوولان کشور به مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات منجر به حوادث خونین ۸۸ سخن گفته است. باید به این سوال پاسخ روشنی داده شود که آن مرحوم و افرادی مانند موسوی و کروبی، آیا هدف یک بازی کثیف اما سیستماتیک و مدیریت شده قرار گرفته بودند!؟

مستند به قانون مجازات اسلامی ‌و اصل برخورداری همگان از حقوق مساوی، آقایان محمد باقر قالیباف و علی لاریجانی به دلیل دادن اطلاعات غلط و انحرافی به مرحوم هاشمی رفسنجانی که موجب برانگیخته شدن وی و همفکرانش و بروز حوادث خونبار پس از انتخابات ۸۸ شد، باید تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

با اذعان آقای محسن هاشمی به نقش برخی از مقامات مسوول، در اغوای مرحوم هاشمی رفسنجانی پیرامون دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پرونده فتنه ۸۸ وارد مرحله تازه ای شده است. دستگاه قضایی در برابر آزمون جدیدی قرار دارد و باید ابعاد خطرناک و سر به مهر این پروند برای مردم ایران روشن شود.

مدعیان اصلاح طلبی و رسانه هایشان، از پرداختن به ریشه های بروز حوادث خونین ۸۸ که محسن هاشمی سرخط آن را فاش کرده است، طفره می روند.آنها مانند کبک سر خود را زیر برف کرده اند در حالی که همگان می دانند در دامن زدن به اکاذیب القاء شده به هاشمی، موسوی و کروبی، نقش تعیین کننده ای داشتند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب