1400/11/01-13:18

دکتر علیرضابیگی: چون بورس در دست دولت است این اتفاقات می‌افتد!

 دکتر علیرضابیگی: چون بورس در دست دولت است این اتفاقات می‌افتد!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم را دعوت به بورس می کنند و بعد هم می گویند سرمایه هایتان نابود شد. چون بورس در دست دولت است این اتفاقات میفتد و باعث نابودی سرمایه مردم می شود.

به گزارش دولت بهار، دکتر احمد علیرضا بیگی گفت: ثروت مردم را به مردم برگردانید و منت هم نزنید. کشور صاحب این همه ثروت است. بجای اینکه صنعتی مثل ماشین سازی را به فردی همچون مش قربانعللی بدهید، به خود مردم بدهید.

وی افزود: مردم را دعوت به بورس می کنید و بعد هم می گویید سرمایه هایتان نابود شد. چون بورس در دست دولت است این اتفاقات میفتد و باعث نابودی سرمایه مردم می شود.

بیگی اظهار داشت: مردم باید در اقتصاد دخیل باشند و دولت از اقتصاد بیرون برود. تمام دزدی های دوره ۸ ساله دولت روحانی جایی اتفاق افتاده است که ثروت مردم را دست دولت داده اند. در دولت روحانی ۱۷۷ میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج شد. این سرمایه ها چگونه خارج شد؟!

این نماینده مجلس شورای اسلامی به خودروسازی هم اشاره کرد و گفت: دولت خودش تولید کننده خودرو است و تمامی امکاناتش را فراهم می کند تا مردم خودروی او را بخرند. نباید مردم را وادار کرد فلان خودرو یا فلان کالا را باید بخرید.

عضو کمیسیون اجتماعی،گفت: برخی نمایندگان مجلس فکر می کنند ارباب مردم هستند و باید به مردم بگویند چگونه زندگی کنند. در حالیکه مردم اربابان واقعی هستند. مردم ما را به عنوان وکیل و نماینده به مجلس فرستاده اند تا برای آنها کار کنیم نه اینکه به مردم امر و نهی کنیم.

وی به موضوع شفافیت هم اشاره کرد و گفت: رای نمایندگان باید معلوم و شفاف باشد. برخی نمایندگان فکر می کنند اگر مردم رای ما را بدانند باید همیشه به آنها توضیح دهیم که چرا به فلان موضوع رای دادیم. برای همین به موضوع شفافیت آرا ورود نمی کنند.

علیرضا بیگی گفت: راه نجات کشور نقش دادن به مردم است و اینگونه نیست که بگوییم با برجام همه مشکلات حل می شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب