1400/11/02-13:43

اطلاعات ثبت‌نام کنندگان آزمون‌ کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ از فردا قابل ویرایش است

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اطلاعات ثبت نام کنندگان در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از فردا - یکشنبه - قابل مشاهده و ویرایش است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو اطلاعیه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۰ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰) در این آزمون ثبت‌نام کرده اند از روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ تا روز چهارشنبه ششم بهمن به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار می گیرد.

این سازمان در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین  به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده ‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی یادشده بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور بیش از ۴۷۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند. این آزمون روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب