1399/05/27-12:13

علوی: تیم ملی فوتبال ۱۴ شهریور به تاشکند اعزام می‌شود

علوی: تیم ملی فوتبال ۱۴ شهریور به تاشکند اعزام می‌شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی، ۱۴ شهریور عازم تاشکند می‌شود و ۱۷ شهریور یک بازی دوستانه با ازبکستان برگزار می‌کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی و همچنین بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شده قرار است اردوی تیم ملی از شهریور ماه و بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی آغاز شود. این اردو با حضور تمامی بازیکنان اصلی و لژیونر برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن آماده شدن بازیکنان برای بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان است. طبق برنامه ملی پوشان روز ۱۴ شهریور ماه عازم تاشکند می شوند و روز ۱۷ شهریور یک بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان برگزار می‌کنند و بلافاصله بعد از این بازی تیم روز ۱۸ شهریور به ایران بر می‌گردد.

او افزود: روز گذشته جلسه‌ای بین مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال با خراطی (رئیس دپارتمان تیم‌های ملی) و سهیل مهدی (رئیس سازمان لیگ) برگزار شد و راجع به مسائل گوناگون از جمله فینال جام حذفی و شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه قرار شد مسئولان سازمان لیگ تمام موارد لازم درباره فینال جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا را به خوبی برنامه ریزی کنند. بلافاصله بعد از بازی تیم ملی با ازبکستان تیم‌های باشگاهی ما باید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند و به همین دلیل مسئولان سازمان لیگ در حال بررسی هستند اگر بتوانند فینال جام حذفی را بعد از لیگ قهرمانان برگزار کنند.

علوی درباره اصرار باشگاه صنعت نفت آبادان راجع به غرامت گرفتن از اسکوچیچ گفت: در این زمینه بار‌ها جلسات متعددی با مسئولان باشگاه صنعت نفت صورت گرفته است. این باشگاه آبادانی همواره تعامل بسیار خوبی با تیم ملی داشته و به نوعی زبانزد خاص و عام بوده است. با برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم یک تعامل بسیار خوب بین ما با باشگاه صنعت نفت آبادان وجود دارد و بار‌ها صحبت‌های زیادی با آن‌ها انجام داده ایم. حتی خود اسکوچیچ هم هفته گذشته با مسئولان باشگاه صنعت نفت جلسه‌ای برگزار کرد و راجع به این موضوع با آن‌ها صحبت کرد. به هر حال دبیر کل فدراسیون فوتبال بار‌ها حمایت خود را از سرمربی تیم ملی اعلام کرده و به او گفته که بدون هیچ دغدغه و مشکلی به کار خود ادامه دهد  و تمام فکر و ذهن خود را معطوف به مسائل فنی کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده مارک ویلموتس عنوان کرد: ویلموتس قبل از بازی تیم ملی با عراق ویلموتس مقداری از پولش را دریافت کرده بود. به هر حال آخرین خبری که می‌توانم از پرونده ویلموتس بگویم این است که وکلای حقوقی فدراسیون فوتبال که در این مدت زحمات زیادی کشیده اند، مسیر بسیار خوبی را طی کرده اند و فعلا منتظر تایید رسمی از سوی مقامات انضباطی فیفا هستیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب