1399/05/28-11:54

کابل در سالروز استقلال افغانستان هدف حملات راکتی قرار گرفت

کابل در سالروز استقلال افغانستان هدف حملات راکتی قرار گرفت

سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد: صبح امروز (سه شنبه) شهر کابل پایتخت در سالروز استقلال افغانستان از دو خودرو درحال حرکت با سرعت زیاد هدف حملات راکتی قرار گرفت و مسئولان در حال کسب گزارش ها در مورد تلفات و میزان خسارات احتمالی هستند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، «طارق آرین» سخنگوی وزارت کشور افغانستان در صفحه فیسبوک خود با انتشار این اطلاعات نوشت:  چند راکت از دو خودرو به مناطق ۸ و ۱۷ شهر کابل پرتاب شده است.

وی افزود:  جزئیات انفجار پس از کسب اطلاعات دقیقتر منتشر خواهد شد.

 همزمان با انتشار این اطلاعات برخی رسانه های افغانستان گزارش دادند که در روز جشن ۱۰۱ سالگی استقلال افغانستان چهار راکت  بخش های مختلف پایتخت  را هدف قرار داده است .

شماری از شاهدان عینی در فضای مجازی در مورد این حملات نوشتند: صدای انفجار از منطقه ۶ کابل و در نزدیکی ساختمان وزارت دفاع در حالی شنیده شده است که مراسم گل‌گذاری به مناسبت صدویکمین سالگرد استقلال افغانستان توسط رییس جمهور غنی برگزار می شد.

شهرهای مختلف افغانستان از جمله پایتخت این کشور پس از توافق صلح طالبان و آمریکا همچنان شاهد روند فزاینده حملات و انفجارهای مختلف بوده که اکثر قربانیان آن را افراد غیرنظامی تشکیل می دهند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب