1399/05/02-12:58

درباره بزک برجام شرقی و غربی

درباره بزک برجام شرقی و غربی

‏۱. از ۹۲ تا ۹۴ شاهد بزک برجام غربی و تشبیه آن به غول چراغ جادو از سوی اصلاح‌طلبان و نواصولگرایان بودیم، و دیدیم چگونه اصولگرایان و امت موسوم به حزب‌الله به آنان حمله می‌کردند که واویلا!! مملکت را به ثمن بخس به امریکا فروختند!

‏۲. و حالا شاهد بزک برجام شرقی و توصیف آن با عناوینی چون حکیمانه و ضامن منافع ملی از سوی اعتدال‌گرایان، اصولگرایان سنتی و جدید، امت موسوم به حزب‌الله و گروه‌هایی از اصلاح‌طلبان هستیم و هم‌زمان شاهد حمله‌ی مابقی اصلاح‌طلبان به آنان! که مملکت مستعمره‌ی چینی‌ها شده و فلان!

‏۳. قطعا هیچ موجوداتی به اندازه‌ی این دو گروه که فقط و فقط بر اساس آرمان فامیلی و قبیله‌ای خود رفتار می‌کنند، خطرناک نیستند! جماعتی که به مدد دوقطبی‌های تصنعیِ برآمده از اتاق فکر الیگارشی و با کمک مهندسی انتخابات و افکار عمومی، زالووار بر کرسی قدرت تکیه داده و قصد رفتن نیز ندارند!

‏۴. وجه مشترک هر دو برجام، محرمانگی و عدم اطلاع ملت از مفاد آن است که این دو گروه در پنهان‌سازی حقایق از مردم ید طولایی دارند. هردو گروه، خود را عقل برتر دانسته و با وجود اختلافات فراوان قبیله‌ای، در مقابلِ هر بازیگر تازه‌وارد که آهنگ مردم را بنوازد متحد شده و در برابرش می‌ایستند!

‏۵. پوپولیست یا بی‌بصیرت دم دست‌ترین فحشی است که این بالاروندگانِ دیروز از سفارت و این مردم‌ستیزانِ جای خدا نشسته، نثار بازیگران تازه‌وارد کرده و هیچ ابایی ندارند که در این نبردِ نابرابر حتی ظواهر اسلام قلابی‌شان را نیز لگدمال کنند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب