1400/11/18-15:18

هیل: اگر ترامپ برگردد آمریکا شاهد نافرمانی مدنی خواهد بود!

هیل: اگر ترامپ برگردد آمریکا شاهد نافرمانی مدنی خواهد بود!

این را بارها گفته‌ام که باور ندارم ترامپ در نهایت برای انتخابات ۲۰۲۴ میلادی خود را نامزد کند، اما اگر وی مرتکب این عمل شود، باید شاهد «نافرمانی‌های مدنی» در آمریکا باشیم از سوی آنهایی که نمی‌خواهند شاهد حضور دوباره وی در کاخ سفید باشند.

به گزارش دولت بهار، تارنمای آمریکایی «هیل» ۱۰ بهمن ماه در تحلیلی درباره وضعیت آتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به قلم «داگلاس مکینان»، فردی که مشاور سیاسی در دوران ریاست جمهوری رونالد ریگان و جرج بوش پدر بود، نوشت که آمریکای امروز مستعد ایجاد یک حزب سومی است که دونالد ترامپ آن را بوجود آورد.

مکینان اضافه کرد: از زمانی که دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۵ نامزدی خود را برای ورود به کاخ سفید اعلام کرد بسیاری از محوریت کشور به سمت وی متمایل شد؛ به دنبال آن، بسیاری از مسائلی که بدان باور داشتیم نیز تغییر پیدا کرد و درک عمومی نشان می‌داد که این واقعیت جدید، نسخه‌ای فاجعه‌بار برای ملت آمریکا است.

این تحلیلگر تارنمای هیل تصریح کرد: این را بارها گفته‌ام که باور ندارم ترامپ در نهایت برای انتخابات ۲۰۲۴ میلادی خود را نامزد کند، اما اگر وی مرتکب این عمل شود، باید شاهد «نافرمانی‌های مدنی» در آمریکا باشیم از سوی آنهایی که نمی‌خواهند شاهد حضور دوباره وی در کاخ سفید باشند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب