1400/11/24-22:31

گل‌محمدی: به هدفمان مقابل نساجی رسیدیم

 گل‌محمدی: به هدفمان مقابل نساجی رسیدیم

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری مقابل نساجی مازندران صحبت کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با نساجی در خصوص این دیدار گفت: نتیجه بازی نتیجه‌ای بود که به دنبالش بودیم و هدف اصلیمان گرفتن سه امتیاز بود که خداراشکر این اتفاق رخ داد. بازی را خوب شروع کردیم و قبل از دقیقه 8 دو گل خوب زدیم که شروع خوبی برای ما بود و در دامه هم روی یک صحنه که نباید تیم ما اینطوری گل بخورد، گل راحتی را دریافت کردیم.

وی افزود: بازی در مجموع خوبی بود و در نیمه دوم هم توانستیم از زمین حریف پرس کنیم. نساجی تیمی است که اگر فضا داشته باشد خیلی خوب بازیسازی می‌کند و به زمین حریف می‌رسد اما ما این فضاها را از زمین حریف گرفتیم و اجازه ندادیم با بازیسازی به زمین ما نزدیک شوند. استراتژی خوبی بود و پرس از جلوی خوبی را شاهد بودیم و علی غم همه سختی‌هایی که تا حالا کشیدند، توانستند بازی خوبی را ارائه کنند. تک تک بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند، باغیرت هستند و باعث افتخار ما. از تک تک آنها تشکر دارم و این برد را به هواداران هدیه می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس راجع به فشردگی بازیها عنوان کرد: نیم فصل دوم راحت نیست و بازیها خیلی فشرده و سخت دنبال می‌شوند. باید خیلی خوب ریکاوری کنیم و از نظر ذهنی آماده شویم.

یحیی درباره عملکرد داور گفت: آقای مهدوی یکی از داوران خوب ماست و در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. صحنه‌های زیادی در این بازی به خاطر درگیرانه بازی کردن دو تیم به وجود آمد و بازی سختی بود اما او در مجموع قضاوت خوبی داشت.

او راجع به جذب رامین رضاییان توضیح داد: رامین بازیکنی است که می‌تواند انرژی خوبی به ما بدهد و امیدوارم فرم خوب خود را نشان دهد. فکر کنم یک ماه 40 روز از بازیها دور بود و باید خود را آماده لیگ کند و فکر کنم راه خیلی سختی در پیش دارد و باید خیلی زحمت بکشد که تا دوباره برگردد به فرم خوب. هنوز تمرینی با او نداشتیم که ببینیم چه وضعیتی دارد. امیدوارم وضعیت خوبی داشته باشد و باتوجه به اینکه بازیکن حرفه‌ای است، حتما توانسته با تمرین اختصاصی خود را در فرم مطلوب نگه دارد.

گلمحمدی درباره بازیکنان تاجیک اظهار داشت: جفت بازیکنان تاجیک بازیکنان جوان و آینده داری هستند وامروز توانستیم از هر دو استفاده کنیم. علی رغم اینکه بازی سنگین و حساسی بود، در مجموع عملکرد خوبی داشتند. بازیکنانی هستند که هرچه باتجربه تر شوند، بیشتر مثمرثمر خواهند بود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب