1400/11/27-16:19

واکنش کامرانی فر به شایعه لغو جلسه برکناری عزیزی خادم

 واکنش کامرانی فر به شایعه لغو جلسه برکناری عزیزی خادم

حسن کامرانی فر در واکنش به شایعات برای لغو برگزاری جلسه عزل شهاب الدین عزیزی خادم اعلام کرد که این جلسه فردا در موعد مقرر برگزار می شود.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به منظور بررسی عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون، فردا ساعت ۹ با حضور اعضای هیات رئیسه این فدراسیون برگزار خواهد شد. ساعاتی قبل، احسان اصولی یکی از پنج عضو هیات رئیسه که خواهان عزل رئیس این فدراسیون شده، در نامه ای به حسن کامرانی، فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره ضرورت برگزاری این جلسه نوشته بود.

او در نامه خود به کامرانی فر آورده بود: «بنا بر شنیده ها گویا رییس محترم فدراسیون جنابعالی را جهت کنسل کردن جلسه مورخ ۲۸ بهمن ماه با دستور عزل رییس فدراسیون تحت فشار قرار داده است در این خصوص نکاتی را لازم می دانم عرض کنم:

۱ - درخواست تشکیل جلسه فوق الذکر براساس بند ۲ ماده ۳۴ اساسنامه بوده است که شرایط تشکیل آن در اساسنامه فارغ از نوع دستور جلسه صراحتا تعیین شده است.

۲- دعوتنامه رسمی دبیرکل فدراسیون براساس دستور اقدام رییس فدراسیون در تاریخ ۲۱ بهمن ماه در کارتابل رسمی فدراسیون برای اعضا ارسال شده است.

۳- با توجه به دستور جلسه مورخ ۲۸ بهمن ماه و براساس بند ۵ ماده ۲ و بند ۱۰ ماده ۲۰ و بند ۳ ماده ۳۶ اساسنامه هر گونه اقدام از سوی رییس فدراسیون مبنی بر کنسلی، تعویق و نظایر آن نقض آشکار مواد فوق الذکر در راستای تعارض منافع ایشان می‌باشد که شایسته است جنابعالی براساس تعهدات بین المللی و ملی خود و بر اساس مواد تصریح شده در اساسنامه از هر گونه اقدام خلاف اساسنامه جلوگیری نموده تا خدایی نکرده تبعات فردی و جمعی تخطی از اصول و مواد اساسنامه دامنگیر افراد حقیقی حقوقی مرتبط با آن نشود.

دقایقی قبل حسن کامرانی فر، در واکنش به این موضوع اظهار کرد: جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال صبح فردا از ساعت ۹:۰۰ به ریاست عزیزی خادم در حالی برگزار می شود که دعوت نامه و دستور جلسه برای اعضای هیات رییسه ارسال شده است.

به این ترتیب باید به انتظار نشست و دید آیا دو سوم و از ۹ عضو قانونی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به برکناری موقت عزیزی خادم تا زمان برگزاری مجمع رای خواهند داد یا دست برتری با مخالفان خواهد بود؟

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب