1400/11/27-22:29

دعوت از قالیباف برای پاسخگویی درباره ابهامات پرونده فساد هولدینگ یاس

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طی نامه‌ای از رئیس مجلس دعوت کرد تا با حضور در جمع دانشجویان پاسخگوی سوالات و ابهامات دانشجویان در دوران مسئولیتشان در شهرداری تهران باشد.

به گزارش دولت بهار به نقل از خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی طی نامه‌ای از محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت کرد تا با حضور در جمع دانشجویان پاسخگوی سوالات و ابهامات دانشجویان در دوران مسئولیتشان در شهرداری تهران باشد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید بازنشر فایل صوتی از صحبت‌های سردار محمدعلی عزیز جعفری و سردار صادق ذوالقدرنیا از سوی رسانه‌های معاند برون مرزی موجب گشته است در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) فضای رسانه‌ای و اذهان عمومی مردم ملتهب گردد. این صوت که در آن به مواردی پیرامون پرونده پر مخاطره هلدینگ یاس بیان شده است بار دیگر سوالات فراوانی را برای افکار عمومی مردم ایجاد کرده است. عدم پاسخ مناسب به ابهامات این پرونده از سوی مرجع قضایی و محرمانگی رسیدگی به این پرونده موجب شده است بار‌ها و بار‌ها انتشار این گونه موارد در برهه‌های مختلف دستاویزی برای حمله ضد انقلاب و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارکان مختلف حاکمیت ایران اسلامی گردد.

در بخشی از این فایل صوتی اتهاماتی علیه حضرت عالی مطرح شده است که باری دیگر ابهامات پیرامون عملکرد شما در دوران تکیه بر مسند شهرداری تهران و ارتباط شما با پرونده فساد هلدینگ یاس را در افکار عمومی پر رنگ کرده است. این اتفاق تنها به این دلیل رخ داده است که تاکنون از سوی حضرت‌عالی در تمام این سال‌ها پاسخی به این ابهامات و اتهامات داده نشده است و به موضع‌گیری برخی نزدیکان حضرت‌عالی بسنده شده است. رسوب این سوالات در ذهن ملت و به خصوص دانشجویان، اعتماد ملی را نه فقط نسبت به شخص آقای قالیباف بلکه نسبت به عملکرد نظام و یأس از پاسخ‌گویی بدون ابهام مدیران رده بالا حاکمیت نسبت به عملکرشان در مبارزه با فساد کم می‌کند؛ لذا ما بر این باور هستیم که نباید فقط در روز ۱۶ آذر و در ایام انتخابات، دانشگاه به جلسه تبلیغاتی مسئولان نظام تبدیل شود؛ بلکه ضروری است با توجه به این که نسبت به عملکرد شما در زمان تصدی شهرداری سوالاتی مطرح شده در دانشگاه حاضر شوید تا از زبان خودتان پاسخ‌گوی این سوالات و ابهامات باشید.

در همین راستا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی اعلام می‌دارد که آمادگی برگزاری جلسه‌ای صمیمانه را با حضرت‌عالی جهت رفع شبهات موجود را دارد و از شما دعوت می‌کند با حضور در جمع دانشجویان و پاسخ به سوالات آنان یکبار برای همیشه به این قائله خاتمه دهید.

امید است با محرم دانستن مردم و و در اختیار قراردادن اطلاعات درست پیش از سوءاستفاده معاندین از تکرار این گونه اتفاقات جلوگیری شود.

به گزارش دولت بهار، مدیر سابق تصفیه پرونده یاس اعلام کرده این پرونده ۱۸۵ جلد است که تاکنون فقط به ۵ جلد آن رسیدگی شده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب