1400/11/28-11:01

پیام دکتر احمدی نژاد به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س)

پیام دکتر احمدی نژاد به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س)

در سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س)، دکتر احمدی نژاد طی پیامی تصریح کرد: در عجب از کسانی هستم که از محبت و پیروی آن بانوی والامقام و پدر با عظمتش دم می زنند ولی در برابر رنج مردم و ظلم فاحش و سرکوب کرامت انسانی که هر روز در گوشه و کنار و در برابر چشمان آنان بر جامعه تحمیل می شود، هیچ حسی ندارند!

به گزارش دولت بهار، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت بزرگ بانوی عالم حضرت زینب (س) بر همگان تسلیت باد.

او جلوه ای از انسان کامل و جویباری از رود عظیم انسانیت است که از وجود پدر بزرگوارش حضرت علی (ع) در عالم جاری شده است.

او همچون مولای متقیان مظهر تام و تمام دفاع از حقیقت انسان، آزادی، عدالت و کرامت آحاد مردم و ایستادگی شکوهمند، تاریخ ساز و معیار در برابر ظلم و بی عدالتی و تحقیر انسان است.

او همواره از رنج انسانها در رنج و از شادی آنها در شور و شعف بود.

در عجب از کسانی هستم که از محبت و پیروی آن بانوی والامقام و پدر با عظمتش دم می زنند ولی در برابر رنج مردم و ظلم فاحش و سرکوب کرامت انسانی که هر روز در گوشه و کنار و در برابر چشمان آنان بر جامعه تحمیل می شود، هیچ حسی ندارند!

در عجب از کسانی هستم که ادعای محبت و پیروی از علی بن ابی طالب(ع) و خاندان پاکش را دارند، لیکن از امام حی و حاضر و وارث برحق مسوولیت و ویژگی های امیرمومنان و تجلی اکمل اسماء الهی و حامل رسالت همه انبیاء و اولیاء الهی غافلند.

بر این باورم که از دید آنان مدح و سخن از علی (ع) و خاندان مطهرش هرچه بیشتر و برجسته تر و پرشورتر نه تنها هیچ هزینه ای ندارد و مستلزم ایستادگی و مقاومت در برابر کژی ها و نامردمی ها نیست بلکه بویژه امروز منافعی نیز برای برخی در پی دارد، لیکن سخن گفتن و تبعیت از امام حاضر، نیازمند فداکاری، از خود گذشتگی و هزینه دادن است.

ای خدای بزرگ!
به حق علی و زینب علیهم السلام، ما را عارف به امام زمان(ع)، مورد عنایت و لطف او و از پیروان حقیقی اش قرار ده!
 
آمین یارب العالمین

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب