1400/11/30-16:05

ملت نگران است!

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

رهبر انقلاب به تازگی با اشاره به توافق برجام در دولت روحانی تصریح کرده اند: در قضایای برجام در سال‌های ۹۴ و ۹۵ ایراد و اعتراض بنده این بود که نکاتی باید در برجام رعایت می‌شد تا مشکلات بعدی پیش نیاید و در تذکرات هم مکرر آنها را گفتم اما بعضی از آن نکات مورد توجه قرار نگرفت و مشکلات بعدی که همه مشاهده می‌کنند پیش آمد.

روشن است که اشتباهاتی از این دست، به سرنوشت کشور و ملت ارتباط پیدا می کند، بنابراین لازم است به طور جدی و قاطع با اینگونه موارد و قبل از وقوع، مقابله شود تا از خسارات جبران ناپذیر متاثر از آن، جلوگیری به عمل آید.

رهبری پیش از این نیز گفته اند: هر جا احساس كنم برخلاف ضوابط و جهت گيريهاى نظام و اهداف انقلاب، قدمى برداشته مى شود جلوى آن را خواهم گرفت.

به عنوان یک شهروند ایرانی، به دنبال پاسخی برای این سوال هستم که چرا در ماجرای برجام، هیچ اقدامی در جهت عمل به تذکرات داده شده به انجام نرسیده است؟ آیا کسانی مانع از این امر شدند؟ آنها چه کسانی هستند؟ چرا با عوامل آسیب زننده به منافع کشور وملت، مماشات شده است؟ آیا ادامه بی تفاوتی نسبت به اینگونه آسیب ها، کشور و ملت ایران را در حال و آینده در معرض مخاطرات بیشتری قرار نخواهد داد؟

با در نظر داشتن سخنان رهبری، آیا رئیس و نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب برجام در کمتر از 20 دقیقه و اعضای شورای نگهبان به سبب تایید آن، نباید پاسخگوی خسارات سنگین وارده به کشور باشند؟! چه کسی مانع از مواخذه آنها شده است؟

اکنون مذاکرات تازه ای در وین، جریان دارد و مردم به شدت نگران آثار سوء ناشی از این مذاکرات و توافقات حاصله بر سرنوشت خود و کشورشان هستند. این نگرانی بیش از هر چیز ریشه در نامحرم دانستن ملت و پنهان کردن محتوای مذاکرات و توافقات از چشم مردم و همچنین زیرپا گذاشته شدن قانون اساسی دارد.

مقامات و مسئولان کشور در هر رده ای که هستند، باید متوجه مسئولیت های خطیر ناشی از اختیارات و وظایف خویش در برابر ملت باشند.

عذر و بهانه های فردا از هیچکس پذیرفته نخواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب