1400/11/30-22:13

حامد لک با پرسپولیس تمدید کرد+عکس

حامد لک با پرسپولیس تمدید کرد+عکس

باشگاه پرسپولیس خبر از تمدید قرارداد با دروازه‌بان این تیم داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ورزش سه، حامد لک که پس از تجربه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و سوپر جام و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، امسال هم به دنبال تکرار موفقیت‌های گذشته همراه با سرخ‌پوشان است، امروز در نشست با مدیرعامل این باشگاه قرارداد جدیدی با سرخ‌پوشان به امضاء رساند.

این دروازه‌بان بلند قامت که بعد از پیوستن به پرسپولیس نمایش درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و بیشترین کلین‌شیت این رقابت‌ها را با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۵ مسابقه ثبت کرد و در سایر بازی‌ها فقط از روی نقطه پنالتی گل خورد، در لیگ برتر ایران هم نمایش خوبی داشت تا قهرمانی با سرخ‌پوشان را به همراه بیاورد.

حامد لک سال گذشته علاوه بر عملکرد موثر در لیگ قهرمانان آسیا، ۱۷ کلین‌شیت هم در لیگ برتر داشت و در یک مسابقه جام حذفی مقابل استقلال هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا سال اول حضورش در جمع سرخ‌پوشان را با ۲۵ کلین‌شیت در مجموع بازی‌ها به پایان برساند و یک رکورد ویژه داشته باشد.

این دروازه‌بان در فصل جاری لیگ برتر هم در ۱۶ مسابقه لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفته که هشت بار دروازه خود را بسته نگه داشته و نمایشی درون دروازه این تیم داشته که موجب شده با اعلام یحیی گل‌محمدی و مذاکره باشگاه پرسپولیس با حامد لک، قرارداد او تمدید شود.

با وجود اینکه قبل از شروع این فصل و در نقل و انتقالات زمستانی اسامی گلرهای زیادی برای حضور در این باشگاه مطرح شده بود، اما گل‌محمدی ترجیح به ادامه همکاری با دروازه‌بان تیمش داد و حالا باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد او را تمدید کرده است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حامد لک امروز پس از نشستی که با رضا درویش داشت، قرارداد خود را به‌مدت یک‌سال دیگر(تا پایان فصل ۰۱-۱۴۰۰) تمدید کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب