1400/12/01-14:54

فصل ریزش‌ها در فدراسیون فوتبال/ منصوبان شهاب رفتنی شدند

 فصل ریزش‌ها در فدراسیون فوتبال/ منصوبان شهاب رفتنی شدند

با برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم و با شروع هفته کاری، تعداد از منصوبان عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال از سمت‌های خود استعفا دادند یا برکنار شدند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استفاده از اختیار قانونی خود، روز پنج شنبه هفته گذشته حکم به برکناری موقت عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون دادند و او تا زمان برگزاری مجمع عمومی (احتمالا در اواخر اردیبهشت ۱۴۰۱) از سمت خود عزل شده است.

با رفتن عزیزی خادم، تعداد زیادی از منصوبان او در این فدراسیون، قبل از اینکه حکم برکناری یا اخراج آن‌ها صادر شود، تصمیم به کناره‌گیری از سمت‌هایشان‌ گرفته‌اند و از شنبه تاکنون، ۱۳ تن از منصوبان وی با توجه به اینکه مورد تایید و حمایت میرشاد ماجدی نبوده‌اند، استعفای خود را اعلام کردند.

مدیر روابط عمومی، رئیس دفتر، مشاوران و دستیاران عزیزی خادم، رئیس کمیته IT، برخی کارکنان حاضر در کمپ تیم‌های ملی قبل از مواجهه با حکم اخراج خود، این فدراسیون را ترک کرده‌اند.

اگر چه هنوز عزل عزیزی خادم قطعی نشده است اما با توجه به اینکه در یک سال گذشته اکثر انتصاب‌ها در فدراسیون فوتبال با توجه به ارتباطات شخصی عزیزی خادم انجام شده بود نه بر اساس صلاحیت‌ها و آزمون‌های استخدامی، این نفرات هم وسایل خود را جمع کردند و از فدراسیون فوتبال رفتند. بسیاری از اقوام نزدیک او در این یک سال در فدراسیون فوتبال مشغول شده بودند؛ از جمله پسر عمو و پسر خاله عزیزی خادم!

در دوره عزیزی خادم، بالغ بر ۸۰ نفر به مجموعه این فدراسیون اضافه شدند. این اتفاق در شرایطی بود که عزیزی خادم وعده چابک‌سازی داده بود ولی در ماه‌های اخیر به زحمت می‌توانست دستمزد کارکنان خود را در موعد مقرر پرداخت کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب