1400/12/02-23:50

غفوری با جریمه نقدی به تمرینات استقلال باز می‌گردد

غفوری با جریمه نقدی به تمرینات استقلال باز می‌گردد

اخبار پیرامون باشگاه استقلال حاکی از آن است که کاپیتان آبی‌ها به زودی در کمیته انضباطی این باشگاه حاضر شده و با پرداخت جریمه نقدی، مجوز حضور در تمرینات را پیدا خواهد کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، «وریا غفوری» امروز از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت.

تارنمای باشگاه استقلال اعلام کرد که وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۰ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

در تمرین امروز استقلال وقتی یکی از بازیکنان با غفوری برخوردی داشت و به روی پای او تکل زد، کاپیتان آبی‌پوشان که در پایش درد شدیدی را احساس کرد، عصبانی شده و پس از کوبیدن کاورش به زمین لگدی به بطری آب کنار زمین می‌زند.

غفوری با جریمه نقدی به تمرینات استقلال باز می‌گردد

در این بین، فرهاد مجیدی که در میانه زمین حاضر بود، به سرپرست تیم اطلاع می‌دهد که به وریا غفوری اعلام کند حق شرکت در تمرینات استقلال را نداشته و باید در کمیته انضباطی حاضر شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است غفوری که انتظار چنین برخوردی را از سوی سرمربی استقلال نداشت، ظاهرا به اطرافیان خود گفته «فرهاد مجیدی بدون اطلاع از اصل ماجرا، چنین تصمیمی را گرفته‌ است!»

غفوری با جریمه نقدی به تمرینات استقلال باز می‌گردد

فرهاد مجیدی در تعطیلات نیم فصل موفق به جذب صالح حردانی از فولاد خوزستان شد؛ بازیکنی که از دو سال پیش خواهان به خدمتگیری او بود. حردانی که در پست غفوری بازی می‌کند جای کاپیتان را در ترکیب ثابت گرفته و بعید نیست که چنین شرایطی باب میل کاپیتان با تجربه استقلال نباشد.

غفوری بعد از بازی با فجر سپاسی به کمیته انضباطی استقلال خواهد رفت تا درباره اتفاقات افتاده در تمرین پاسخگو باشد؛ هرچند به احتمال زیاد با پذیرش و پرداخت جریمه نقدی، مجوز حضور در تمرینات استقلال را پیدا خواهد کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب